کد خبر : 1500298 | 05 بهمن 1396 ساعت 17:26 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو و اعلام زمان اولین بازی سانچس در یونایتد

پس از پیوستن پر حرف و حدیث الکسیس سانچس به یونایتد حالا همه منتنظر اولین بازی او با پیراهن شماره 7 هستند.

مورینیو و اعلام زمان اولین بازی سانچس در یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فردا در جام حذفی فوتبال انگلیس به زمین یئوویل تاون خواهد رفت و مورینیو قصد دارد بهترین ترکیب ممکن را به زمین بفرستد.

 

آقای خاص در نشست خبری این بازی اعلام کرد که سانچس فردا اولین بازی خود برای شیاطین سرخ را انجام خواهد داد.

او به خبرنگاران گفت: «سانچس با ما تمرین کرده و فردا برابر یئوویل به میدان خواهد رفت. ما با بهترین تیم پای به این بازی خواهیم گذاشت.

 

 

1278689

 

 

از آمادگی سانچس و تمرینات او به وجد آمده ام و به دلیل اینکه چند سال است در لیگ برتر حضور دارد، همه از او شناخت کافی دارند. همه می دانند که او چه کارهایی برای آرسنال کرد و پیش از این در اسپانیا و ایتالیا چقدر درخشان بود.

من هرجا سانچس بوده، حضور داشته ام. در اودینزه که بود، مربی اینتر بودم. در بارسا که بازی می کرد، مربی رئال بودم و وقتی به آرسنال پیوست، من سرمربی چلسی بودم و سپس یونایتد. ما یکی از بهترین خطوط حمله دنیا را در اختیار داریم و سانچس بازیکن بسیار مهمی برای ماست. یونایتد همیشه علاقمند به جذب بهترین بازیکنان است.»

 

پست سانچس: «او در سمت چپ و راست خط حمله، مهاجم مرکزی و پشت مهاجم نوک می تواند بازی کند. دیده ام که او در برنامه های تاکتیکی مختلف توانسته موفق ظاهر شود. او در هر کشوری که بازی کرده و زیر نظر هر مربی، توانایی هایش را نشان داده است. سانچس در 4 پست مختلف توان بازی دارد و به دلیل انگیزه های متفاوت و بالای او، امیدواری زیادی به درخشش وی دارم.

یونایتد یک تیم بزرگ است و در تیم بزرگ، شما فقط به 11 بازیکن خوب نیاز ندارید. مهم نیست تعداد عناصر تهاجمی ما چقدر است. یونایتد در چند جام حضور دارد و در همه آنها یک مدعی محسوب می شود. اصولا هرچقدر تعداد بازیکنان بزرگ در یک تیم بیشتر باشد، بهتر است.»

 

 

دیدگاه‌ها