کد خبر : 1500324 | 05 بهمن 1396 ساعت 19:30 | 45.7K بازدید | 0 دیدگاه

ماجرای توهین آقازاده به بازیکن نفت

دو تیم گسترش فولاد تبریز و نفت تهران در استادیوم بنیان دیزل تبریز به تساوی یک بر یک دست یافتند.

ماجرای توهین آقازاده به بازیکن نفت

به گزارش "ورزش سه" ، دیدارهای گسترش فولاد که همیشه بدون حاشیه برگزار می شود، این روزها  سوژه های جدیدی به رسانه ها می دهد . احمد کامدار بازیکن تبریزی نفت تهران پس از این دیدار که به شدت عصبانی بود در گفتگو با خبرنگار ورزش سه در تبریز گفت: بازی برد و باخت دارد و جدا از هر نتیجه ای اسمش بازی است و نباید حرمت ها شکسته شود ولی متاسفانه امروز حرکت عجیب و زشتی را از سکو ها دیدم که واقعا  تاسف خوردم!

 

کامدار ادامه داد: از ابتدای بازی فردی در جایگاه ویژه بنیان دیزل نشسته بود و با صدای بلند به بازیکنان ما فحاشی می کرد و چندین بار نیز اسم من را آورد و فحش داد. من متوجه موضوع نبودم چون هواسم به بازی بود ولی بعد از بازی بچه های نیمکت گفتند که به من فحاشی میکرد  و آمار گرفتم و دیدم این آقای هتاک پسر آقای ...  است و در هر بازی به حریفان گسترش فحاشی میکند .

 

کامدار که به شدت عصبانی بود ادامه داد: من احمد کامدار هستم و بچه تبریز و کسی حق ندارد به من توهین کند چه برسد در شهر خودم بخواهند توهین کنند. حالا این فرد بی شخصیت پدرش هر کسی که میخواهد باشد. من بعد از بازی هم به سراغ اش رفتم ولی پیدایش نکردم و واقعا جای تاسف دارد؛ البته قطعا شخص حاج رضا زنوزی با چنین مواردی برخورد می کند.

دیدگاه‌ها