کد خبر : 1500539 | 06 بهمن 1396 ساعت 17:10 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

نیاز سپاهان به معجزه کرانچار

سپاهان برای خروج از این شرایط بحرانی به تصمیمی شبیه آنچه در سال 90 اتفاق افتاد نیاز دارد.

نیاز سپاهان به معجزه کرانچار

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان سال 90 را در شرایطی آغاز کرد که امیرقلعه نویی این تیم را پس از کسب 2 عنوان قهرمانی ترک کرده بود و مدیران باشگاه سپاهان که می خواستند نشان دهند، تیمشان قائم به فرد نیست و بدون قلعه نویی هم می تواند قهرمان شود، لوکا بوناچیچ را برای دومین بار به اصفهان آوردند، اما این مربی خیلی زود نشان داد که فرد مورد نظر باشگاه نیست و کرانچار که در پرسپولیس شرایط عجیبی را پشت سر گذاشته بود، در اقدامی هوشمندانه به عنوان سرمربی جدید سپاهان انتخاب شد تا تیم را برای هت‌تریک در قهرمانی آماده کند؛ اتفاقی که در نهایت نیز رخ داد و طلایی پوشان موفق شدند، سه بار پیاپی قهرمان لیگ شوند.


این روزها سپاهان از خاطره های سال های گذشته فاصله زیادی دارد؛ با این حال آنها همچنان تیم بزرگی هستند که اسیر تصمیمات اشتباه شده اند و برای خروج از این مرحله‌ نیاز به تصمیماتی تاثیرگذار و البته متفاوت از سال های گذشته دارند.


آنها حالا در پایان هفته بیست و یکم تنها 20 امتیاز کسب کرده اند و برای خروج از بحران به تصمیمی مانند آنچه در سال 1390 توسط مدیران سپاهان اتخاذ شد، دارند.


در نهایت باتوجه به اینکه سپاهان کمتر در این وضعیت گرفتار بوده است، باید اتفاقات سال منجر به قهرمانی با کرانچار را مرور کند. زلاتکو در اولین فصل حضور در سپاهان در شرایطی که این تیم در رده یازدهم جدول قرار داشت، کار را از لوکا بوناچیچ گرفت و در نهایت فصل را با قهرمانی به پایان رساند. سپاهان حالا به همان روح احتیاج دارد.

دیدگاه‌ها