کد خبر : 1500624 | 07 بهمن 1396 ساعت 08:54 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی والنسیا - رئال مادرید

دو تیم والنسیا و رئال مادرید، امروز در ورزشگاه مستایا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی والنسیا - رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، رئال روزهای بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد و روند بسیار ضعیفی را در هفته ها و ماه‌های اخیر طی کرده است. شاگردان زیدان با کسب 35 امتیاز و با یک بازی کمتر نسبت به رقبا، در رده چهارم قرار گرفته اند و 19 امتیاز با صدرنشین یعنی بارسلونا فاصله دارند. بدین ترتیب نمی‌توان شانس چندانی برای آنها در لالیگا در نظر گرفت. از سوی دیگر سپیدپوشان با شکستی که مقابل لگانس خوردند، از کوپا دل ری نیز حذف شدند و حالا بیش از همیشه تحت فشار هستند. بدین ترتیب آنها در دیدار حساس امروز به پیروزی نیاز دارند تا از وضعیت سختی که گریبان گیرشان شده نجات پیدا کنند.

 

 

1278570

 

 

در آن سو والنسیا با کسب 40 امتیاز در رده سوم جدول لالیگا قرار گرفته است. آنها در 6 بازی اخیر خود، 3 پیروزی و 3 شکست به ثبت رسانده اند و روند پرفراز و نشیب را طی کرده اند. والنسیا نیز نسبت به اوایل فصل دچار افت شده و آنها نیز در پی بازگشت به روزهای اوج هستند.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 تساوی، 1 پیروزی برای والنسیا و 2 پیروزی برای رئال به دست آمده و باید دید در این دیدار حساس، کدام تیم‌ قادر خواهد بود نتیجه را کسب کرده و خود را از زیر فشار خارج کند. خاوی خیمنز و جیسون موریو به علت مصدومیت و وزو و پائولیستا به علت محرومیت قادر به همراهی والنسیا نخواهند بود. در آن سو، راموس، ایسکو، سبایوس و وایه خو به علت مصدومیت نمی‌توانند تیم زیدان را همراهی کنند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1279004

دیدگاه‌ها