کد خبر : 1500635 | 07 بهمن 1396 ساعت 08:51 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

تخصص کمیاب اما بی نتیجه گلر ملی پوش

در جست و جوی پاس گل از بیرانوند

دروازه‌بان پرسپولیس در برخی موقعیت ها، با عجله بسیار زیاد توپ را به هم تیمی ها می دهد و در نتیجه، بازیکنان حریف به آسانی توپ را در اختیار می گیرند.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند تخصص و تبحر بالایی در پرتاب بلند با دست دارد. تخصصی کمیاب در فوتبال جهان که می تواند در دقایق حساس کارگشا باشد و حتی یک گل برای تیم بسازد.

 

بیرانوند نیز گاها پاس گل های خوبی می دهد؛ اما در نیمه دوم دیدار پرسپولیس و پیکان، در شرایطی که اختلاف گل تنها یکی بود و سرخپوشان بیش از هرچیز به آرامش نیاز داشتند، بیرانوند بلافاصله پس از مهار توپ، با پرتابی بلند مهاجم تیم را نشانه گرفت؛ اما توپ در دست بازیکنان پیکان افتاد و آن ها به حملاتشان تداوم بخشیدند.

 

چند دقیقه بعد بار دیگر توپ در دست او قرار گرفت و بازهم شروع مجدد خیلی سریع و عجولانه ای داشت. در حالی که می توانست با چند ثانیه صبر، کنترل مسابقه را در اختیار پرسپولیس قرار دهد.

 

البته همانطور که گفته شد، کسی نمی تواند از این توانایی او بگذرد. این تخصصی است که بیرانوند را از تمام دروازه‌بان های ایران و حتی آسیا متمایز کرده؛ اما نحوه استفاده از آن باید تغییر کند و این تغییر نیز با راهنمایی ایگور پانادیچ و تمرکز بیشتر بیرانوند در حین مسابقه ایجاد خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها