کد خبر : 1500660 | 07 بهمن 1396 ساعت 09:32 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

شهر قدسِ لبریز، به یاد دوران آری هان!

روز گذشته ورزشگاه شهدای شهر قدس مملو از هواداران پرسپولیس بود؛ دقیقا مثل تمرینات دوره آری هان!

به گزارش "ورزش سه"، در لیگ پنجم حرفه ای پرسپولیس آری هان هلندی را به خدمت گرفت تا وضعیت خود را با این مربی صاحب سبک بهبود بخشد. او که روی نظم تمرینات، تاکید خاصی داشت، به دلیل نقص های موجود در ورزشگاه کارگران، از مسئولان باشگاه درخواست زمین جدیدی کرد و در نهایت ورزشگاه شهدای شهر قدس به عنوان محل تمرینات پرسپولیس معرفی شد.

 

در اولین حضور سرخ ها در شهر قدس، این ورزشگاه مملو از تماشاگر شد و باتوجه به نبود نیروی انتظامی، هواداران حتا تا کنار زمین هم آمدند و آری هان و بازیکنان از این موضوع بسیار متعجب شدند. در آن روز نزدیک به 20 هزار پرسپولیسی، نظاره گر تیم محبوبشان شدند و همین استقبال بی نظیر سبب شد تا تمرینات سرخ ها در آن منطقه ادامه دار نباشد.

 

حال از چند فصل پیش تیم های تهرانی در این ورزشگاه میزبانی می کنند و هر فصل پرسپولیس و استقلال حداقل یکبار در منطقه قلعه حسن خان به مصاف حریفان می روند. در هفته پانزدهم دو فصل قبل، پرسپولیس، راه آهن را با خیل عظیم هواداران شکست داد و برای اولین بار با برانکو به جمع 4 تیم بالای جدول رسید.

 

آن ها فصل پیش موفق به شکست پیکان نشدند؛ اما این بار هم انتقام شکست نیم فصل اول را گرفتند و هم هوادارانشان را با خرسندی راهی خانه کردند. در بازی با پیکان، ظرفیت ورزشگاه 25 هزار نفری شهر قدس پر شده بود و هواداران پرسپولیس پس از مسائل حاشیه ای در هفته گذشته، استقبال بسیار خوبی از تیم محبوبشان داشتند.

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

 

 

دیدگاه‌ها