کد خبر : 1500981 | 08 بهمن 1396 ساعت 12:45 | 71.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش باشگاه پرسپولیس به میزبانی جدال با عربستان

حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان نشست با معاون وزارت ورزش حول شرایط نمایندگان لیگ قهرمانان آسیا به صحبت در این باره پرداخت.

واکنش باشگاه پرسپولیس به میزبانی جدال با عربستان

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز جلسه‌ی ریاست فدراسیون فوتبال به همراه مدیران نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا با معاون وزارت ورزش برگزار شد.


حمیدرضا گرشاسبی در پایان این جلسه گفت: در این جلسه مسائل مختلف پیرامون حضور تیم های ایرانی در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


در شرایطی که علیرغم صحبت‌های اخیر بار دیگر نمایندگان ایرانی باید در کشور ثالث میزبانی از نمایندگان عربستان را برعهده گیرند گرشاسبی در این خصوص گفت: در این مدت ثابت شده که ایران کشور امنی است و در رقابت های ورزشی هم نشان دادیم که ایران از امنیت بالایی برخوردار است، به همین دلیل انتظار ما این است که کنفدراسیون فوتبال آسیا همانطور که که هیات اجرایی هم رای به برگزاری بازی ها بصورت رفت و برگشت و به میزبانی ایران و عربستان داد؛ فارغ از دخالت سیاست، قانون و مقررات را اجرا کند.


وی در پایان گفت: عربستان پیرامون برگزاری مسابقات فوتبال تیم های باشگاهی این کشور در کشور دیگر به کنفدراسیون فوتبال آسیا فشار می آورد که انتظار این است که مسابقات بصورت رفت و برگشت برگزار شود تا شاهد برگزاری رقابت های خوب، زیبا و تماشاگر پسند باشیم.

دیدگاه‌ها