کد خبر : 1500988 | 08 بهمن 1396 ساعت 13:33 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

مدیران سرخابی همچنان امیدوار به میزبانی!

با وجود این که بازی تیم های ایرانی با باشگاه های عربستانی در کشور ثالث تقریبا قطعی است مدیرعاملان 3 باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی همچنان امیدوار هستند بتوانند از تیم های این کشور در ایران میزبانی کنند.

مدیران سرخابی همچنان امیدوار به میزبانی!

به گزارش ورزش سه، با وجود تلاش های فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر میزبانی از تیم های عربستانی در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخی به درخواست فدراسیون نداد و با این شرایط سه باشگاه  استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی شانسی برای میزبانی نخواهند داشت.


با این شرایط مدیران این 3 باشگاه در گفت و گو با سایت وزارت ورزش و جوانان همچنان ابراز امیدواری کردند که کنفدراسیون فوتبال آسیا اجازه بدهند از تیم های عربستانی میزبانی کنند. 

 

افتخاری : ایران امن است

 

*چندی پیش کمیته ای به نام کمیته امنیت از AFC به ایران آمد و بازدید و گزارشی داشتند که ما منتظر انتشار این گزارش هستیم و امیدواریم که این گزارش مشکل ما را حل کند در غیر این صورت ناچار هستیم تا حصول نتیجه این موضوع را از طریق AFC و فیفا پیگیری و حل کنیم.


* متاسفانه رقبای ما از این موقعیت سوءاستفاده می کنند و بهانه های واهی می آورند در حالی که کشور ما کاملا امن است و با برگزاری مسابقات متعدد بین المللی این موضوع را به تمام دنیا اعلام کرده ایم.
*امیدوارم AFC تصمیم درستی بگیرد و حق باشگاه های ایرانی را به آنها برگرداند.

 

گرشاسبی: عربستان به afc فشار می آورد


*در این مدت ثابت شده که ایران کشور امنی است و در رقابت های ورزشی هم نشان دادیم که ایران از امنیت بالایی برخوردار است به همین دلیل انتظار ما این است که کنفدراسیون فوتبال آسیا همانطور که که هیات اجرایی هم رای به برگزاری بازی ها بصورت رفت و برگشت و به میزبانی ایران و عربستان داد ؛فارغ از دخالت سیاست قانون و مقررات را اجرا کند.


* عربستان پیرامون برگزاری مسابقات فوتبال تیم های باشگاهی این کشور در کشور دیگر به کنفدراسیون فوتبال آسیا فشار می آورد که انتظار این است که مسابقات بصورت رفت و برگشت برگزار شود تا شاهد برگزاری رقابت های خوب،زیبا و تماشاگر پسند باشیم.

 

آجرلو: منتظر خبرهای خوب باشید


*رای هیات اجرایی منجر به این شد که برابر قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا مسابقات در زمین خود باشگاه ها برگزار شود و در زمین بی طرف نباشد. با توجه به این که ده روز پیش هم یک شرکت ایرلندی مامور بررسی امنیت چهار کشور عربستان صعودی، امارات متحده عربی، قطر و ایران شده بود سه گزارش منتشر شده بود و فقط گزارش ایران را ارائه نکرد.


* فدراسیون فوتبال ایران بنا شد این مساله را پیگیری کند تا گزارش ایران هم منتشر شود. فوتبال یک بسته سیاسی نیست و باید آن را از سیاست جدا کرد. خواسته من این است که این اتفاق از طرف فدراسیون فوتبال پیگیری شود تا ما در کشور خودمان و با هوادارن پرشورمان میزبان تیم های دیگر باشیم.


آجرلو در پایان گفت: در کنار حضور هواداران این میزبانی ها به لحاظ اقتصادی هم کمک قابل توجهی به سه باشگاه ایرانی حاضر در مسابقات جام باشگاه های آسیا می کند. از هوادارنمان میخواهیم در کمال آرامش در انتظار خبرهای خوب برای میزبانی ها باشند.

دیدگاه‌ها