کد خبر : 1501066 | 08 بهمن 1396 ساعت 17:45 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش کاوانی به شکستن رکورد زلاتان در PSG

ادینسون کاوانی، مهاجم ارزشمند باشگاه پاری سن ژرمن شب گذشته توانست رکورد گلزنی این باشگاه را که در اختیار زلاتان ابراهیموویچ بود، بشکند.

واکنش کاوانی به شکستن رکورد زلاتان در PSG

به گزارش "ورزش سه"، ادینسون کاوانی با زدن اولین گل بازی شب گذشته پاری‌سن‌ژرمن برابر مون‌پولیه که در نهایت با برتری 4-0 پاریسی ها به اتمام رسید، یکصد و پنجاه و هفتمین گل خود برای PSG را به ثمر رساند و به این ترتیب رکورد زلاتان ابراهیموویچ را شکست.

 

 

1279407

 

 

این مهاجم اروگوئه‌ای 30 ساله که سال 2013 با قراردادی 64 میلیون یورویی از ناپولی به پاریسی‌ها ملحق شد، پس از انجام دویست‌ و‌ بیست‌ ونهمین بازی‌اش در تمامی رقابت‌ها برای PSG و دریافت جامی نمادین به عنوان رکورددار گلزنی در این تیم، به شبکه کانال پلاس فرانسه گفت:« نوشتن نامم در تاریخ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، این تیم و هواداران، خارق‌العاده است. بسیار خوشحالم که توانستم یک گل دیگر بزنم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و بتوانم خدمات بیشتری به PSG ارائه کنم. این علاقه متقابل میان من و هواداران واقعا چیز زیبایی است و مرا منقلب می‌کند.

باید نهایت استفاده را از روند خوبی که آغاز کرده‌ایم ببریم. در زندگی‌تان خیلی پیش نمی‌آید که شما این چنین مورد حمایت هواداران واقع شوید. من از بودن در پاری‌سن‌ژرمن راضی‌ام و امیدوارم چند سال دیگر اینجا بمانم.»

 

دیدگاه‌ها