کد خبر : 1501649 | 11 بهمن 1396 ساعت 07:59 | 39.4K بازدید | 2 دیدگاه

سوشا و لوبا باهم گل کاشتند؛

چهره روز: دروازه‌بانان سابق پرسپولیس

سوشا مکانی در صنعت نفت آبادان و الکساندر لوبانف در پاختاکور روز پراشتباهی را گذراندند.

چهره روز: دروازه‌بانان سابق پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند در بازی نیمه نهایی جام حذفی سوشا را در درون دروازه قرار داد تا در مهم ترین دیدار فصل تیمش، از دروازه این تیم سنگربانی کند اما گلر سابق سرخ ها، در مقابل استقلال روز پر اشتباهی را سپری کرد که البته خودش به اشتباهات داوری ربط داد.

 

در آغاز مسابقه و پس از سانتر آبی ها، او خروج اولیه خوبی داشت اما در ادامه بی دلیل دروازه را ترک کرد تا دروازه صنعت نفت آبادان باز شود. البته درخصوص زمین خوردن مدافع صنعت نفت می توان بحث کرد اما این موضوع نمی تواند اشتباه مکانی را توجیه کند. در گل دوم، مدافع صنعت نفت موفق به سرزنی نشد تا شجاعیان با سوشا تک به تک شود اما این دروازه بان ملی پوش نیز به سادگی لایی خورد تا کار تیم آبادان بسیار سخت شود.

 

چند صد کیلومتر آن طرف تر، الکساندر لوبانف با پاختاکور به مصاف الغرافه ای رفت که مهدی طارمی و وسلی اسنایدر را در ترکیب داشت. او که روزهای پرنوسانی را با پرسپولیس تجربه کرده بود، در مقابل آقای گل سابق سرخ ها ناکام ماند و دروازه اش دو بار باز شد.

 

گل اول از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید اما شاهکار لوبا، در صحنه گل دوم بود. جایی که طارمی چند نفر را دریبل و هم تیمی اش را صاحب توپ کرد تا دیگو آمادو با شوتی نه چندان قدرتمند دروازه پاختاکور را باز کند. این توپ در حالی وارد دروازه شد که لوبانف می توانست آن را مهار کند اما به شکلی عجیب گل خورد.

 

این دو در لیگ پانزدهم سنگربان تیمی بودند که در نهایت با وجود بهترین خط حمله و به دلیل تفاضل گل کمتر، قهرمانی را از دست داد.

دیدگاه‌ها