کد خبر : 1501668 | 11 بهمن 1396 ساعت 09:55 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی تاتنهام - منچستریونایتد

دو تیم تاتنهام و منچستریونایتد، امروز در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی تاتنهام - منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پوچتینو در یکی از دشوارترین و حساس ترین دیدارهای فصل خود، امروز میزبان یونایتد خواهند بود. اسپرز تا به اینجا فصل با کسب 45 امتیاز، در رده پنجم قرار گرفته و نسبت به فصول گذشته عملکرد ضعیف تری داشته است. با این حال پوچتینو امیدوار است که روند تیمش را بهبود بخشیده و نمایش‌های بهتری در بازی‌های به اجرا بگذارند. تاتنهام در 6 بازی اخیرش، 4 پیروزی و 2 تساوی به دست آورده و در فرم نسبتا خوبی قرار دارد.

 

 

1280038

 

 

در آن سو، یونایتد پس از چندین تساوی، توانسته سه پیروزی پیاپی کسب کرده و جایگاه خود در رده دوم جدول را تحکیم ببخشد. با خرید سانچس، آنها در خط حمله تقویت شده اند و ستاره شیلیایی احتمالا امروز اولین بازی اش را برای شیاطین سرخ انجام خواهد داد. یونایتد نیز امیدوار است با لغزش سیتی، بتواند فاصله خود را با صدر جدول بکاهد و در نهایت بتواند در این فصل، رقابت برای قهرمانی را ادامه دهد.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، نتیجه تساوی رقم نخورده و 4 بازی با برتری یونایتد و 2 دیدار با برتری تاتنهام به پایان رسیده است. اریک بایی، زلاتان و بلیند به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود و در آن سو، وینکس غایب حتمی برای تاتنهام است و حضور رز، آلدرویرلد و اوریه هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1280040

دیدگاه‌ها