کد خبر : 1501881 | 12 بهمن 1396 ساعت 01:25 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی قاطعانه سیتی مقابل وست بروم

منچسترسیتی موفق شد در دیداری حساس، 3-0 وست بروم را شکست داده و با توجه به شکست یونایتد، اختلاف خود با در رده دوم را افزایش دهد.

پیروزی قاطعانه سیتی مقابل وست بروم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گواردیولا در دیداری همزمان با دیدار یونایتد – تاتنهام،  در خانه میزبان وست بروم بودند که موفق شدند با یک پیروزی قاطع، 3 امتیاز بازی را از آن خود کرده و اختلاف امتیاز خود را با یونایتد افزایش دهند.

 

بار دیگر، سیتی شاهد یکی از آن بازی های درخشان کوین دی بروین بود که صدمین بازی اش را برای سیتی انجام می‌داد و البته نمایشی بسیار درخشان در این دیدار داشت.

 

 

1280267

 

 

بازی توسط سیتی طوفانی شروع شد و شاگردان گواردیولا در همان چند دقیقه اول، چندین موقعیت عالی را برای گلزنی از دست دادند. در نهایت همین فشارها جواب داد و سیتی موفق شد با گل فرناندینیو در دقیقه 20، قفل دروازه حریف را شکسته و پیش بیفتد.

 

با این وجود، وست بروم نیز حریف دست و پا بسته ای نشان نداد و توانست تا پایان نیمه اول مقابل سیتی مقاومت کرده و موقعیت هایی نیز برای خود ایجاد کرد که راه به جایی نبرد.

 

در شروع نیمه دوم، شاگردان گواردیولا بار دیگر توپ و میدان را در اختیار گرفتند و بازی خوب خود را از همان ابتدا به حریف دیکته کردند تا در اواسط نیمه یعنی دقیقه 69، کوین دی بروین توانست دروازه آنها را برای بار دوم باز کند.

 

 

1280266

 

 

این بار وست بروم قصد حمله داشت که در این امر ناکام بود و شاگردان گواردیولا توانستند موقعیتی ایجاد کرده و دی بروین پس از یک و دو با استرلینگ، گل دوم را به ثمر رساند. سیتی سوار بر بازی شد و توانست توپ و میدان را در اختیار بگیرد و در دقایق پایانی بازی، با حرکت دیدنی استرلینگ و پاس زیبای او به آگوئرو، به گل سوم رسید. این بار مهاجم آرژانتینی با یک شوت دقیق توانست دروازه حریف را باز کرده و کار را در دقایق پایانی تمام کند.

 

بدین ترتیب سیتی در صدر جدول جایگاه خود را تحکیم بخشید و اختلاف خود با یونایتد را به 15 امتیاز رساند تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک تر باشد.

دیدگاه‌ها