کد خبر : 1501971 | 12 بهمن 1396 ساعت 16:46 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

برای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا؛

الهلال جانشین خریبین را مشخص کرد

مهاجم ونزوئلایی تیم الهلال عربستان جانشین عمر خریبین در لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش "ورزش سه" امروز روزنامه الریاضیه عربستان اعلام کرد که نام کارلوس ادواردو و عمر خریبین، ستاره های برزیلی و سوریه ای تیم الهلال عربستان از سوی این باشگاه از فهرست آبی پوشان برای لیگ قهرمانان آسیا خط خورد. این دو بازیکن دچار مصدومیت های مختلفی شدند و هر کدام حدود دو ماه دیگر به میادین برمی گردند که درصد زیادی از دور گروهی لیگ قهرمانان را از دست می دهند و به همین دلیل چنین تصمیمی در مورد آنها گرفته شده است.

 

اما باشگاه الهلال امروز جانشین مهاجم سوریه ای خود و مرد سال آسیا را اعلام کرد. طبق اعلام الهلالی ها ژلمین ریواس، مهاجم ونزوئلایی این تیم، جایگزین خریبین در بازی های آسیایی الهلال خواهد شد. ریواس در بازی هفته گذشته الهلال در لیگ عربستان موفق شد گل برتری این تیم مقابل الرائد را به ثمر برساند تا صدرنشین عربستان فاصله امتیازی خود را با الاهلی حفظ کند.

 

1280344

 

در کنار ژلمین ریواس، دو خرید خارجی الهلال هم به تقویت این تیم در خط حمله کمک می کنند. اشرف بن شرقی که به عنوان یکی از استعدادهای مراکشی از تیم وداد کازابلانکا به الهلال آمد و همچنین ازکوئیل سیروتی آرژانتینی که از سن لورنزوی آرژانتین به این تیم پیوست، امیدهای مهم رامون دیاز برای پر کردن خلأ های ایجاد شده در خط حمله الهلال هستند.

دیدگاه‌ها