کد خبر : 1512919 | 02 فروردين 1397 ساعت 17:33 | 38.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه ماجراهای خریبین و العین؛ تکذیب الوطن!

روزنامه الوطن عربستان پیوستن عمر خریبین به العین امارات را تکذیب کرد.

ادامه ماجراهای خریبین و العین؛ تکذیب الوطن!

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته رسانه های سوریه خبری جدی درباره پیوستن مهاجم ملی پوش تیم الهلال و مرد سال فوتبال آسیا به تیم العین امارات منتشر کرده بودند که جنجال زیادی به پا کرد و از سوی عربستانی ها و اماراتی ها با واکنش های مختلفی روبرو شد.

در تازه ترین بازخورد، روزنامه الوطن عربستان امروز اعلام کرد که شایعه توافق خریبین با العین کذب محض است و فقط به خاطر بر هم زدن تمرکز این ملی پوش در بازی های لیگ عربستان و به هم ریختن تیم الهلال در ادامه فصل این دست خبرها منتشر می شوند.


البته این روزنامه اشاره کرد که در هفته های اخیر خبرهایی در خصوص درخواست جدایی خریبین از الهلال وجود داشته اما مبلغ بالایی که باشگاه عربستانی برای فسخ قرارداد با خریبین و صدور اجازه جدایی به او در نظر گرفته، به قدری بالاست که هیچ کدام از تیم های خواهان او نتوانستند اقدامی برای جذب ستاره سوریه ای کنند.

 

نکته دیگری که الوطن مطرح کرده، سابقه رد پیشنهاد العین از سوی عمر خریبین است. این مهاجم گلزن سال 2016 در تیم الظفره توپ می زد، پیشنهادی از سوی العینی ها دریافت کرد که آن را نپذیرفت و در ابتدای سال 2017 راهی الهلال شد. قرارداد او با الهلال در ابتدا قرضی بود و سپس دائمی شد.

بدین ترتیب روزنامه عربستانی یکی از رسانه هایی است که خبر انتقال مرد سال آسیا به قهرمان احتمالی لیگ امارات را اشتباه دانسته و تکذیب می کند. باید دید با وجود شرایط بسیار نابسامانی که در یک ماه اخیر در اردوی الهلال حاکم بوده، ستاره هایی از جمله خریبین در پایان فصل تصمیم به ماندن در این تیم می گیرند یا اینکه مسیر خود را از بزرگ ترین باشگاه عربستانی جدا خواهند کرد.

دیدگاه‌ها