کد خبر : 1502062 | 13 بهمن 1396 ساعت 01:03 | 83.1K بازدید | 0 دیدگاه

والنسیا امیدوار ماند

بارسا 1-0 والنسیا؛ سرنوشت فینال به مستایا کشید

بارسا در دیداری برتر و در حالی که حاکم مطلق توپ و میدان بود، نتوانست بیش از یک گل به والنسیا بزند تا همه چیز به ورزشگاه والنسیا کشیده شود.

بارسا 1-0 والنسیا؛ سرنوشت فینال به مستایا کشید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از گذر از سد اسپانیول و والنسیا پس از شکست دادن آلاوس توانسته بود پای به نیمه نهایی کوپا دل ری بگذارد.

دو تیم پیش از این 7 بار در نیمه نهایی کوپا به مصاف هم رفته بودند که سهم موفقیت بارسا در صعود 4 بار بود. آخرین بار والنسیا سال 2007 توانسته بود بارسا را در نیمه نهایی کوپا دل ری حذف کند و در نهایت قهرمان شود.

 

 

1280430

 

 

بارسا خیلی زود و از همان دقایق ابتدایی کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و والنسیا به جای پرس از جلو، در یک سوم ابتدایی زمین خود متمرکز شد. این برنامه تاکتیکی باعث شد تا نیمه اول یک بازی کاملا یکطرفه و یک گله را شاهد باشیم.

عجیب اینکه بارسا تیم برتر میدان بود ولی قادر به خلق موقعیت صد در صدی نبود و والنسیا نیز با رودریگو در پیشانی خط حمله صرفا چشم به ضد حملات داشت.

 

 

1280429

 

 

تنها بخت مسلم بارسا را در دقیقه 38 شاهد بودیم. پاس عرضی اینیستا در دهانه دروازه به سوارز نرسید؛ چرا که نوک انگشتان گلر والنسیا کمی مسیر توپ را منحرف کرده بود. والنسیا نیز دقیقه 45 روی شوت مونتویا صاحب موقعیت گلزنی شد که توپ با فاصله اندکی به بیرون رفت تا نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شود.

 

بارسا نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و خیلی زود می توانست توسط مسی به گل برسد اما دخالت مدافعان این بخت را از آبی اناری ها گرفت.

دقایقی بعد روی یک ضد حمله وینگر والنسیا تا محوطه جریمه براسا نیز نفوذ کرد ولی پاس آخر او بد بود و اومتیتی توپ را دور کرد.

 

 

1280440

 

1280443

 

1280438

 

 

والورده دقیقه 57 کوتینیو را به جای ویدال وارد زمین کرد تا فشار روی والنسیا بیشتر شود. بارسا تیم برتر میدان بود و سرانجام در  دقیقه 66 به گل رسید.

سانتر دقیق مسی از چپ را سوارز با ضربه سری تماشایی به تور دروازه رساند تا میزبان به آنچه استحقاقش را داشت برسد.

 

 

1280437

 

 

بارسا پس از زدن این گل همچنان به حملات خود ادامه داد تا با زدن گل های بیشتر کار را در همین بازی رفت تمام کند اما مقاومت والنسیا جواب داد و سرنوشت صعود به مستایا کشیده شد.

دیدگاه‌ها