کد خبر : 1502206 | 13 بهمن 1396 ساعت 16:50 | 108.2K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض تند علی کریمی بعد از تساوی با اس.خوزستان

علی کریمی: اگر جرات دارند من را هم جریمه کنند

سرمربی سپیدرودی ها پس از دیدار امروز تیمش در نشست مطبوعاتی به انتقاد شدید از کمیته داوران فدراسیون فوتبال پرداخت.

علی کریمی: اگر جرات دارند من را هم جریمه کنند

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی در نشست مطبوعاتی پایان دیدار سپیدرودی ها برابر استقلال خوزستان و کسب تساوی در این دیدار گفت: به همه خسته نباشید می گویم. بازی را به خوبی آغاز کردیم و موقعیت هم داشتیم؛ ولی متاسفانه از دست دادیم. پس از آن به گل هم رسیدیم؛ اما تمرکز لازم را نداشتیم و بلافاصله هم گل دریافت کردیم و هم یکی از بازیکنان مان را از دست دادیم و از این جا به بعد شرایط نابرابری بر بازی حاکم شد. ما برای جبران کمبود یک بازیکن روی دیگر بازیکنان و هواداران مان حساب کردیم و خدا رو شکر با حمایت های هواداران که در هر بازی به ما لطف دارند در ادامه دروازه مان را بسته نگه داشتیم و بازی را به پایان برسانیم. در نهایت می توان گفت این امتیاز برای ما حکم شکست را دارد، چرا که با رقیب مستقیم مان در پایان جدول بازی داشتیم که اگر بازی را می بردیم وضعیت بهتری پیدا می کردیم. در مجموع اتفاقات این بازی افتاد و فقط باید از تلاش بازیکنان تشکر کنم که سنگ تمام گذاشتند و امیدوارم در بازی های بعدی بتوانیم امتیازات عقب مانده را جبران کنیم.


او درباره رابطه مشکل سپیدرودی ها با نتیجه به دست آمده گفت: پرداختی ها انجام شده است و فکر می کنم مسائل مالی ربطی به بازی امروز نداشت. اما درباره داوری چیزی را باید گفت که پیش از این نیز عنوان شده بود. ما پیش از این هم با اشتباهات داوری روبرو شدیم و گفتیم که این ها جزئی از فوتبال است؛ اما امروز اتفاقاتی افتاد که نمی توان آن را هضم کرد. متاسفانه به اصطلاح یکی از داوران مان که می خواهد جانشین داورانی همچون ترکی و ممبینی و ... شود بازی را ما اینطوری که امروز دیدید قضاوت کرد.  


کریمی ادامه داد: ما به کجا می رویم؟ من نمی دانم آقای اصفهانیان چه می کند؟ آقای غیاثی چه می کند که وقتی بیرون از مجموعه است لب به انتقاد می گشاید و برای این کار وقتی خطایی انجام نشده هم می گوید خطاست اکنون چه می کند؟ الان که او پست گرفته است همه چیز روبراه شده است؟ واقعا انتصاب ها در فدراسیون فوتبال روی چه حساب و کتابی است؟

 

او در رابطه با یک برنامه تلویزیونی نیز گفت: بحث به سمتی رفته که خبری از کارشناسی در بازی ها نیست. یک بازی را درست نشان نمی دهند. (در این لحظه کریمی میکروفون مربوط به آن برنامه را از روی میز پرت می کند) اصلا چرا این میکروفون را اینجا گذاشتید وقتی آن برنامه بازی ما را پخش نمی کند و داوری هایمان را نشان نمی دهد.


کریمی در ادامه حرف های خود گفت: اکنون بحث بازی کردن با آبرو و حیثیت باشگاهی است که تمام تلاش خود را به کار بسته تا در لیگ برتر بماند. تاج کجاست؟ این انتخاباتی که می کند روی چه حسابی است؟ به خدا اگر این فوتبال نباشد امثال تاج هم نیست. بارها گفتم بازهم می گویم آقایان تاج، کفاشیان، ساکت به خدا قسم اگر این فوتبال این باشگاه ها نباشند شماها هم نیستید.


او ادامه داد: فقط می توانند پشت سر هم جریمه کنند. یک بطری به زمین پرت کردند چهل میلیون تومان ما را جریمه کردند. این جریمه روی چه حسابی است؟ مگر جریمه نباید حساب و کتاب داشته باشد؟ کسری بودجه و جفت و جور شدن هزینه ها مگه باید توسط باشگاه ها جبران شود؟ یک زمانی جریمه ها دو و سه میلیون تومان بود؛ اما الان دیگر زیر بیست میلیون تومان جریمه نمی کنند. دیگر باید اسم آنجا را بگذاریم بانک فدراسیون فوتبال. وقتی بخش خصوصی می آید و سرمایه گذاری می کند باید سرش بریده شود؟ بابت یک بتری آب باید چهل میلیون تومان جریمه بدهند؟ الان هم می خواهند من را جریمه کنند اشکال ندارد اگر جرات دارند من را جریمه کنند.

سرمربی سپیدرودی ها در ادامه گفت: مگه می شود با آبرو و حیثیت یک تیم بازی کرد؟ بازیکنان من با اینکه 10 نفره بودند بهترین بازی خود را انجام دادند؛ اما سرشان را گرفتند و به رختکن رفتند. من چطور می توانم آنها را از نظر روحی و روانی آماده کنم برای بازی بعدی؟ حالا من منتظر شما هستم و می دانم چه کار کنم.


او درباره ادامه انتقاد از فدراسیون فوتبال گفت: بازیکن در بازی اخراج نشده؛ اما این ها می آیند و همان بازیکن را محروم می کنند. اگر لایق محرومیت بوده چرا داور او را اخراج نکرد؟ جالب است داور را محروم می کنند اما نامش را اعلام نمی کنند. به چه دلیل؟ باید اسامی آنها اعلام شود تا برای باقی داوران درس عبرت شود. داوران مگر خون رنگین تری نسبت به مربیان و بازیکنان دارند؟


کریمی درباره گل زودهنگامی که سپیدرود پس از بازکردن دروازه حریف پذیرفت گفت: بعضی وقت ها مخصوصا زمانی که گل می خورید یا گل می زنید باید تمرکزتان را بیشتر کنید که بتوانید از گل محافظت کنید و یا گل خورده را جبران کنید. این در بهترین تیم های دنیا هم هست عدم تمرکز بعد از اتفاق کار را برای یک تیم سخت می کند. چند شب پیش در دیدار چلسی دیدیم که در خانه و طی 6 دقیقه 2 بار دروازه شان باز شد. ما همه کار می کنیم تا از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی باشیم؛ اما انگار نه انگار. قبول می کنم این اشتباه ماست و باید روی آن کار کنیم تا در ادامه بازی ها باز هم ضربه نخوریم.

دیدگاه‌ها