کد خبر : 1502309 | 14 بهمن 1396 ساعت 08:30 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی یونایتد - هادرسفیلدتاون

دو تیم منچستریونایتد و هادرسفیلدتاون، امروز در ورزشگاه الدترافورد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی یونایتد - هادرسفیلدتاون

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست هفته گذشته مقابل تاتنهام و افزایش اختلاف امتیاز با سیتی در صدر جدول، شاید امیدهای یونایتد برای اینکه این فصل بتوانند جام را بالای سر ببرند کمرنگ تر شده است. مورینیو سعی داشت این روند صعودی ادامه پیدا و با دو شکست دیگر از سوی سیتی، اختلاف امتیاز بین آنها کاسته شده و بتواند برای قهرمانی بجنگد. با این حال شکست هفته گذشته دیگر کار را تا حدودی تمام کرد و تکلیف برای مورینیو مشخص شد. آنها در  6 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست به دست آورده و در فرم خوبی قرار ندارند. مورینیو سعی دارد با اتکا به ستاره های تیم و خریدهای جدید مثل الکسیس، روزهای خوبی را تجربه کند.

 

 

1280249

 

 

در آن سو، هادرسفیلدتاون با 24 امتیاز در رده هفدهم جدول قرار گرفته و شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند. آنها در 6 بازی اخیرشان، 4 شکست و 2 تساوی به دست آورده اند و در فرم خوبی نیز قرار ندارند. حال تقابل با یونایتد، ممکن است روحیه ویژه ای در بازیکنان این تیم ایجاد کند و شرایط برای یونایتدی ها دشوارتر از پیش شود.

 

دو تیم یک بار به مصاف یکدیگر رفته اند که یونایتد موفق هادرسفیلد موفق به کسب پیروزی در آن دیدار شده است. اریک بایی، زلاتان، بلیند و فلینی به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمشان در این دیدار نخواهند بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1280673

دیدگاه‌ها