کد خبر : 1502312 | 14 بهمن 1396 ساعت 08:45 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

با کمی ارفاق بابت بی خیالی

لایکِ برانکو پای عملکرد شاگردانش(عکس)

به نظر می رسد برانکو ایوانکوویچ از عملکرد شاگردانش در بازی با سپاهان رضایت دارد.

به گزارش "ورزش سه"، سرخ ها یکی دیگر از رقبای قدیمی را شکست دادند تا حالا مقتدرانه تر از همیشه در صدر جدول قرار بگیرند. آن ها که در نیم فصل دوم لغزش هایی را تجربه کردند، حالا بار دیگر به فرم قبلی بازگشته اند و این موضوع رضایت هواداران و البته برانکو ایوانکوویچ را به همراه داشته است.

 

سپاهان باوجود مهره های نامدار در خط حمله، نتوانست کار خاصی انجام دهد و 4 مدافع و 2 هافبک دفاعی قرمزپوشان عملکرد کم نقصی را ثبت کردند. اما اوضاع در خط حمله بهتر هم بود. عناصر هجومی تیم پرسپولیس جدا از فرصت سوزی هایی که داشتند، در بازی روز گذشته با سرعت بسیار خوبی توپ را از دفاع و به حمله منتقل می کردند و خود نیز به نحو احسن در حملات حضور داشتند.

 

اما نکته منفی این حملات، فرصت سوزی فراوان مهاجمان، به یاد گذشته بود. روزهایی که مهدی طارمی در خط حمله بود و پرسپولیس با خط هافبکِ لوزی، موقعیت های بیشتری می ساخت و فرصت سوزی های بسیار بیشتری هم داشت.

 

اما با این وجود، برانکو و شاگردانش به آن چه که می خواستند رسیدند. آن ها هم اکنون با فاصله قابل اتکا نسبت به رقبا در صدر جدول هستند و علاوه بر این، همچنان تعداد گل خورده تک رقمی را حفظ کرده اند.

 

 

 

 

عکس ها :امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها