کد خبر : 1502314 | 14 بهمن 1396 ساعت 07:54 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

گل سپیدرود صددرصد خطا بود

شیخ‌ویسی: از من پنالتی‌گیر‌تر مظاهری است

وحید شیخ ویسی دروازه‌بان‌ استقلال خوزستان با وجود مهار 4 پنالتی در فصل جدید معتقد است رشید مظاهری استاد پنالتی گیری بین گلرهای لیگ است .

شیخ‌ویسی: از من پنالتی‌گیر‌تر مظاهری است

گلر استقلال خوزستان در مورد بازی با سپیدرود رشت به ورزش سه گفت: سپیدرودی ها ابتدای بازی کمی حمله شان به نسبت کل بازی بیشتر بود و روی دروازه فشار زیادی آوردند و به گل رسیدند که فکر می‌ کنم گلشان صددرصد خطا بود و اصلا شک ندارم. شما اگر آن صحنه را نگاه کنید خواهید دید که بازیکن آنها روی من افتاده و به نوعی اصلا در رفت و برگشت توپ من اصلا  نمی‌ توانستم از جایم بلند شوم. حالا آنها به گل رسیدند و بعد از آن ما توانستیم گل خورده را جبران کنیم و آنها را ده نفره کنیم.


او در ادامه می‌ گوید:  نمی‌ دانم چه اتفاقی امسال رخ داده است که در اکثر دیدارهای خارج از خانه مان نمی‌ توانیم بردی به دست بیاوریم و نتیجه اینطور رقم می‌ خورد. البته ما در جام حذفی تراکتور را در خانه شکست دادیم؛ اما در لیگ‌برتر نتوانستیم با موفقیت بازی هایمان در خانه حریفان را به پایان برسانیم. ضمن اینکه معتقدم در این بازی حقمان برد بود.


وی افزود: اگر این بازی می‌ توانستیم برنده باشیم و امتیازات کامل را به دست بیاوریم مطمئنا بالاتر از سپیدرود و سپاهان قرار می‌ گرفتیم و از منطقه سقوط دورتر می‌ شدیم.


گلر استقلال خوزستان که در فصل جدید موفق به دفع 4 پنالتی تا به حال شده است در این رابطه می‌ گوید: خیلی خوشحالم که توانستم در این بازی پنالتی دوست صمیمی ام حسین ابراهیمی را دفع کنم و برایم خاطره خوبی به جا گذاشت. من در کل 2 بار در لیگ‌برتر در دیدار مقابل پارس جنوبی و این بازی توانستیم پنالتی مهار کنم و دوبار هم در دیدار مقابل تراکتور در جام حذفی؛ کلا هم شانس همراهم بوده و هم اینکه در تمرینات روی گرفتن پنالتی کار کرده ام؛ ضمن اینکه در حال حاضر بهترین پنالتی گیر رشید مظاهری و او باتجربه ای که دارد در فوتبال ایران درخشیده است.


شیخ ویسی در خصوص دربی فولاد در هفته آینده تصریح کرد: هفته آینده با تیم خوب فولاد بازی داریم و دربی اهواز است. ان شاالله سعی می‌ کنیم بعد از دیدار این هفته مان و ریکاوری خوب بتوانیم که نتیجه خوبی را کسب کنیم.


گلر استقلال خوزستان در رابطه با آنکه آیا آنها را باید گزینه سقوط دانست یا خیر خاطرنشان کرد: ما به ماندن در لیگ امیدواریم و تمام تلاشمان را هم برای بقا به کار می‌ بریم؛ اما واقعا سخت است. ان شاالله از دیدارهای خانگی مان بتوانیم نتیجه بگیریم و اگر دو، سه برد در خانه بیاوریم، می‌ توانیم به بقا امیدوار باشیم. البته ما جام حذفی هم پیش رو داریم که همین موضوع به ماندنمان در لیگ انگیزه می‌ دهد.

دیدگاه‌ها