کد خبر : 1502321 | 14 بهمن 1396 ساعت 08:17 | 85.4K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی - داور؛ عصبانیتی بعد از دو دهه

شورش یک جادوگر از کرانه سپیدرود

علی کریمی در پایان مسابقه سپیدرود – استقلال خوزستان طوری عصبانی بود که سال ها شبیه اش را در رفتار این یاغی آرام شده ندیده بودیم.

شورش یک جادوگر از کرانه سپیدرود

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که سپیدرود نتوانست حساس ترین بازی فصلش که سرنوشتی مستقیم در ماندن و رفتنش داشت را با برد به پایان برساند، علی کریمی توپخانه اش را پس از مدتی خاموشی دوباره آتش کرد.


کریمی که از اخراج میثم تهی دست و ده نفره شدنش در اواسط نیمه نخست عصبانی بود پس از عدم اعلام یک ضربه ی پنالتی در واپسین دقیقه مسابقه از کوره در رفت و به همراه نیمکت نشینهای تیم به داور مسابقه اعتراض کردند. اعتراضات دنباله دار کریمی پس از سوت پایان فزونی گرفت و تا سالن کنفرانس ادامه یافت. او آنقدر از داور عصبانی بود که شبیه آن را قبلا در محرومیت کذایی و مشهورش در دوران حضور در تیم امید دیده بودیم که داور ژاپنی را مورد نوازش قرار داده بود .

 

1280687

 

1280686

 

1280690


در کنفرانس کریمی از مهدی تاج و فدراسیون فوتبال و جریمه های سنگین کمیته انضباطی تا عادل فردوسی پور را از دم تیغ گذراند و در یک واکنش احساسی تند لوگوی میکروفن نود را از جایش بلند کرد و به سمتی پرتاب کرد ؛ که احتمالا از نظر کریمی ، قرابتی میان این برنامه و سیستم معیوب فوتبال ایران وجود دارد . او که در پایان بازی هفته پیش و شکست سنگین مقابل نفت با صبر این باخت را پذیرفته بود در مسابقه دیروز ، سه امتیاز را حق تیمش می دانست که با وجود ده نفره شدن در نیمه اول به حریف مستقیم در جنگ بقا مسلط بود .


کریمی که حداقل پس از گرفتن حکم دو میلیاردی اش برعلیه نفت توسط کمیته انضباطی مدتی بود سکوت پیشه کرد و توپخانه اش را خاموش کرده بود، با اتفاقات پیش آمده نشان داد که پرچم صلح را پایین آورده و قصد شورشی دوباره دارد. جمله های او که خبرنگاران را ترسانده بود، خطاب به تاج ، کفاشیان ، ساکت یا هر کس دیگر به زبان آمد و با این چند کلمه تکمیل شد :"چرات دارین منو محروم کنین تا بهتون بگم."


او البته با وجودی تندی لحن به کسی توهین نکرد؛ اما بعید است که این نشست جنجالی واکنش برانگیز نباشد . بخصوص که در مرتبه قبلی و در اوج جنگ اینستاگرامی کریمی علیه تاج ، آقای رییس تلاش کرده بود از راههای دیگر کریمی را به راه صلح  هدایت کند که البته موفقیتی در این راه حاصل نشده است .

 

1280689

 

1280688

 

1280685

 

1280682

 

1280684


عکس ها آرمین زاهد

 

دیدگاه‌ها