کد خبر : 1502348 | 14 بهمن 1396 ساعت 16:09 | 86.3K بازدید | 0 دیدگاه

آنهایی که برای دریافت سکه به خط شدند

برخی بازیکنان پرسپولیس دقایقی بعد از پیروزی مقابل سپاهان با انتشار عکسی در کنار هوادار متمول این تیم، حاشیه ساز شدند.

آنهایی که برای دریافت سکه به خط شدند

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات حاشیه‌ای پرسپولیس طی فصول اخیر همواره یک اسم در کنار خود داشته است؛ حسین هدایتی!


هواداران پرسپولیس در کنار هواداران استقلال و تراکتورسازی طی فصول اخیر با واریز کمک‌های خود به سامانه هواداری این تیم باعث شده‌اند تا تیم از حیث مالی شرایط مناسبی داشته باشد و همین اتفاق باعث شده تا اعداد قابل توجه بیش از 60 میلیاردی کمک آنها از طریق سامانه هواداری مانع از بروز مشکلات مالی برای این تیم شود. در این بین اما حسین هدایتی به عنوان هوادار متمول سرخ‌ها با واریز مستقیم کمک‌های خود باعث شده تا حواشی عجیبی نیز برای آنها شکل گیرد که آخرین آن مربوط به مهدی طارمی و مبلغ هدیه‌ای بود که اکنون جنجال بزرگی ترتیب داده است.


با این حال بازیکنان پرسپولیس علیرغم تمام حواشی شکل گرفته که حتی منجر به انتشار فایل صوتی مکالمه مهدی طارمی نیز شده بود، دقایقی بعد از پیروزی شیرین مقابل سپاهان با انتشار عکس‌هایی از حضورشان در کنار حسین هدایتی از این هوادار متمول تشکر کردند و شنیده‌ها حاکی از پرداخت سکه به حاضران در این جلسه است.


هر چند بازیکنان مدعی هستند که با هماهنگی باشگاه در این دیدار حاضر شده‌اند اما انتظار می‌رود که بازیکنان با قدردانی بابت لطف هوادارانی که تنها با پرداختی سرمایه‌ای اندک خود به سامانه پیامکی باعث شده‌اند تا باشگاه مشکلی برای پرداختی قراردادها نداشته باشند احترام بگذارند.

دیدگاه‌ها