کد خبر : 1502457 | 14 بهمن 1396 ساعت 15:50 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

نقی زاده: با آمدن آقافیروز تیم جان گرفته است

برای بازگشت به میدان عجولانه تصمیم نگرفتم

هافبک تیم گسترش فولاد عقیده دارد که طی کردن طولانی مدت دوران نقاهت پس از عمل جراحی باعث شده تا مصدومیش کاملا رفع شده و ریسک آسیب دوباره از آن ناحیه به صفر برسد.

برای بازگشت به میدان عجولانه تصمیم نگرفتم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی زاده، هافبک تیم گسترش فولاد تبریز پیش از سپری کردن دوران نقاهت پس از عمل جراحی رباط صلیبی اش، چند هفته ای است که به جمع آبی ها بازگشته است. وی در بازی با مشکی پوشان طبق گفته کریمی قرار بود در دقایق پایانی وارد زمین شود اما شرایط حساس بازی این اجازه را نداد. در این مصاحبه از روزهای مصدومیت تا بازگشت با نقی زاده گفت و گو کرده ایم:

 


برای بازگشت به میدان عجله نکردم


مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی، یک مصدومیت خطرناک برای بازیکنان فوتبال است. این مصدومیت می تواند بازیکن را برای همیشه از فوتبال محو کند. برای همین من در بازگشت به میدان عجله نکردم. می توانستم چند ماه زودتر به میادین بازگردم ولی ترجیح دادم در شرایط آرام و با تقویت و ریکاوری کامل شرایطم را به روزهای اوج بازگردانم. من هنوز سن و سالم به گونه ای است که می توانم سال ها بازی کنم بنابراین ریسک کردن و عجله برای بازگشت به هیچ عنوان منطقی نبود.

 


با آمدن آقا فیروز تیم جان گرفته


آقا فیروز را همه به خوبی می شناسند. ایشان یک مربی باتجربه و فنی هستند که در عین حال با مسائل روحی و روانی منحصر به خودشان جو تیم های تحت هدایت خود را به شدت مثبت می کنند. تیم ما با آمدن آقای کریمی جان گرفته و نتایج خوب و جو صمیمی در تیم کامل نشان دهنده این موضوع است. خوشبختانه ایشان به من اعتقاد کامل دارند و در تمرینات هم همیشه کارهای من را زیر نظر دارند و امیدوارم در بازگشت به میادین جواب اعتمادشان را به خوبی بدهم.

 


سال آینده به آمادگی صدرصدی می رسم


هفته گذشته مقابل  مشکی پوشان قرار بود در دقایق پایانی به بازی گرفته شوم اما حساسیت بازی این اجازه را نداد. انشالله در بازی های آینده با توجه به شرایط بازی آرام آرام به بازی گرفته خواهم شد تا بتوانم در جریان بازی قرار بگیرم. یک تعطیلی چند هفته ای در پیش داریم که به نفع من خواهد بود چرا که می توانم به خوبی در این مدت خود را آماده حضور در میدان کنم. با شرایط فعلی می توانم بگویم آخر سال جاری و از ابتدای سال آینده به آمادگی صدرصدی برای حضور در میدان خواهم رسید.

دیدگاه‌ها