کد خبر : 1502466 | 14 بهمن 1396 ساعت 16:54 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

برنلی 1-1 سیتی

توقف غیرمنتظره سیتی در زمین برنلی

منچسترسیتی در حالی که با یک گل از میزبانش پیش بود، در ده دقیقه پایانی گل تساوی را دریافت کرد تا دو امتیاز حساس را از دست بدهد.

توقف غیرمنتظره سیتی در زمین برنلی

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی، صدرنشین بلامنازع لیگ برتر این هفته میهمان تیم شگفتی ساز برنلی بود که با 35 امتیاز در رده هفتم قرار داشت. وضعیت برنلی در چند هفته پیش بهتر بود اما یکی دو نتیجه ضعیف باعث خروج این تیم از جمع 6 تیم بالانشین شد.

 

 

1280833

 

 

بازی مطابق انتظار با حملات سیتی شروع شد و شاگردان گواردیولا به سرعت کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتند. در انتهای نیمه نیز آمار 78 درصد مالکیت توپ برای سیتی به ثبت رسید.

سیتی در این نیمه موقعیت های گلزنی خوبی خلق کرد ولی تنها توانست از یکی از آنها به گل برسد.

 

 

1280834

 

 

دقیقه 22 برناردو سیلوا با یک پاس عرضی کوتاه، دانیلو را در موقعیت شوتزنی قرار داد و ضربه کات دار استثنایی برزیلی سابق رئال به کنج دروازه برنلی رفت تا حساب کار 0-1 شود.

 

 برنلی دو دقیقه بعد بهترین بخت برای زدن گل تساوی را از دست داد. ضربه والی می، با واکنش عالی ادرسون همراه شد تا سیتی از پذیرش گل تساوی فرار کند.

در نهایت نیمه اول با همان یک گل به سود سیتیزن ها به اتمام رسید.

 

 

1280831

 

 

نیمه دوم هم جریان بازی به سود سیتی بود و این تیم حاکم مطلق میدان.

سیتی دقیقه 55 می توانست به گل دوم خود هم برسد اما استرلینگ از چند متری دروازه قدر پاس عالی اگوئرو را ندانست و ضربه او به بالای دروازه رفت.

 

برنلی دقیقه 69 تا مرز زدن گل تساوی پیش رفت اما بازهم یک سیو استثنایی از ادرسون مانع از این اتفاق مهم شد. ضربه کورک پس از برخورد به دستان ادرسون و تیر دروازه به گل تبدیل نشد.

 

 

1280844

 

 

چند دقیقه بعد سیتی به شکلی باورنکردنی به گل دوم نرسید.

سانتر زمینی واکر در دهانه دروازه خالی به استرلینگ رسید ولی در عین ناباوری ضربه او به بیرون رفت. گل نکردن این توپ بدون شک دشوار تر از گل کردن آن بود.

 

 

1280843

 

 

برنلی که در نیمه دوم به وضوح بهتر شده بود، دقیقه 81 به گل تساوی دست یافت.

سانتر بلند در نقطه کور مدافعان سیتی به گودموندوسن رسید تا ضربه بغل پای چپ او از چند متری به گل تبدیل شود.

 

در نهایت این بازی با تساوی 1-1 به اتمام رسید و سیتی 69 امتیازی شد.

دیدگاه‌ها