کد خبر : 1502479 | 14 بهمن 1396 ساعت 16:37 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

در این بازی حقمان برد بود

دین محمدی: به خاطر قلم بند بازیکنم اخراج شد !

سرمربی شهرداری تبریز معتقد است با موفقیت در ادامه بازی های امسال، تیمش در لیگ یک باقی می ماند .

دین محمدی: به خاطر قلم بند بازیکنم اخراج شد !

به گزارش " ورزش سه " در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ یک ؛ تیم بادران تهران میزبان شهرداری تبریز در ورزشگاه شهر قدس بود . این بازی در پایان نود دقیقه به نتیجه 1-1 رسید . اما این بازی درگیر حواشی عجیبی بود . بازیکن ، سرمربی و سرپرست شهرداری تبریز در دقیقه 10 از زمین اخراج شدند و به همین دلیل بازی دقایقی توقف داشت . در نهایت تیم تبریزی با گل دقیقه 93 از شکست گریخت و با یک امتیاز تهران را ترک کرد . سیروس دین محمدی ؛ سرمربی شهرداری تبریز در رابطه با حاشیه های به وجود آمده در بازی ، توضیحاتی را به " ورزش سه " داد که به شرح زیر است : ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم . کارت اول بازیکن من در حالی نصیبش شد که اصلا حقش نبود . توپ بین سر دو بازیکن گیر کرد و داور نتیجه گرفت که به بازیکن من کارت دهد . فیلم بازی موجود است و کارشناسان می توانند نظر بدهند و شاید من اشتباه می کنم. اما سر کارت دوم بازیکنم دیگر خیلی تعجب کردم . به بازیکن من به خاطر نداشتن قلم بند کارت داد و او را اخراج کرد . بنده چند سالی که در فوتبال هستم ؛ هم چنین چیزی را نه تجربه کرده ام و نه دیده ام . کاش داور به بازیکنم تذکر می داد و بعد کارش را می کرد .


البته از نیمکت تیم حریف هم به داور فشار آوردند .


وی در رابطه با اخراجش از بازی گفت : بنده و سرپرست تیم برای اینکه بازیکنان تیم را آرام کنیم و جو متشنج بازی را از بین ببریم ؛ وارد زمین شدیم که داور به خاطر همین من و سرپرست تیم را اخراج کرد .


دین محمدی در خصوص بازی امروز تیمش ، خاطر نشان کرد : به نظرم تیم ما ده نفره هم به حریف موقعیتی نداد و گلی که دریافت کردیم به خاطر اشتباه خودمان بود . در این بازی علاوه بر اینکه حقمان مساوی نبود ، باید بازی را هم می بردیم که نشد .

دیدگاه‌ها