کد خبر : 1502546 | 15 بهمن 1396 ساعت 00:11 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

8 هفته بدون پیروزی؛

اینتر میلان 1 - 1 کروتونه؛ این هفته هم نشد!

اینتر در سن سیرو با کروتونه مساوی کرد.

اینتر میلان 1 - 1 کروتونه؛ این هفته هم نشد!

 

به گزارش "ورزش سه"، اینتر با ارائه یک نمایش ضعیف در خانه خود با نتیجه 1-1 برابر کروتونه متوقف شد تا برای چهارمین هفته متوالی همین نتیجه حاصل تلاش شاگردان اسپالتی باشد. اولین موقعیت در این دیدار برابر کروتونه ایجاد شد اما ضربه سر تروتا با عکس العمل سمیر هندانوویچ همراه بود.

 

در ادامه اینتر جریان بازی را در دست گرفت و در دقیقه 22 و با ارسال دیدنی بروزویچ، ادر موفق شد با یک ضربه سر تماشایی دروازه کروتونه را باز کند.

 

1280970

 

در ادامه باز هم اینتر بخت هایی را ایجاد کرد. در دقیقه 36 و روی پاس کاندروا، ادر می توانست گل دوم خودش و اینتر را به ثمر برساند اما مدافعان کروتونه مانع شدند.

 

در ادامه نیمه اول اینتر تلاش زیادی برای افزایش اختلاف داشت که به نتیجه نرسید و نیمه اول با برتری 0-1 نراتزوری همراه بود.

 

اما در دقیقه 60 کروتونه با خلق اولین موقعیت مهم خود و اشتباهات سریالی  مدافعان اینتر، باربریس با ضربه ای دقیق گل تساوی را به ثمر رساند.

 

2 دقیقه بعد کروتونه می توانست به گل دوم هم دست یابد اما ضربه بازیکن کروتونه با عکس العمل هندانوویچ همراه بود.

 

1280968

 

در دقیقه 71 پریشیچ می توانست زننده گل دوم اینتر باشد اما ضربه او با اختلاف فراوان به بیرون رفت. 9 دقیقه بعد باز هم پریشیچ صاحب فرصت شد اما ضربه ضعیف او راهی به دروازه نیافت.

 

در دقیقه 88 رافینیا می توانست زننده گل برتری اینتر لقب بگیرد اما ضربه او با مهار کورداز همراه بود تا نهایتا بازی با تساوی 1-1 خاتمه یابد.

دیدگاه‌ها