کد خبر : 1502576 | 15 بهمن 1396 ساعت 10:09 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

دختری که با سرعتش نگاه‌ها را خیره کرد (عکس)

ملی پوش دوومیدانی ایران با کسب ۲ مدال طلا و نقره در مسابقات داخل سالن آسیا در نوع خودش منحصر به فرد بود.

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک می توان لقب ستاره دوومیدانی ایران در مسابقات داخل سالن آسیا ۲۰۱۸ را به سپیده توکلی داد. این دختر ۲۹ ساله ایرانی که توانست با ۲ مدال نقره و طلا در ماده های پرش ارتفاع و دوگانه نقش کلیدی در نایب قهرمانی تیم ایران در مسابقات آسیایی تهران ایفا کند، روز گذشته تمام نگاه ها را به سوی خود جلب کرد.


سپیده توکلی رکورددار ماده های هفت‌گانه، پنج‌گانه، و پرش ارتفاع ایران است و در مسابقات داخل سالن آسیا در مجموعه آفتاب انقلاب در ۲ رشته پرش ارتفاع و پنجگانه به رقابت با حریفان آسیایی خود پرداخت.
او روز اول با ثبت رکوردی قابل قبول و یک پرواز رضایت بخش مدال نقره پرش ارتفاع را از آن خود کرد. با این حال همان روز هم در مصاحبه با رسانه ها گفت که می خواهد روز آخر رقابت ها  و در ماده پنجگانه برای اولین بار طلایی شود.


این وعده سپیده توکلی از آنجایی که تا دقایق آخر روز پایانی مسابقات هیچ کدام از بانوان ایرانی نتوانستند به مدال طلا برسند، ارزش بیشتری پیدا کرده بود. این دختر سرعتی ایران توانست به قولش عمل کرده و بعد از اینکه در ۲ دوره قبلی به مدال برنز و نقره رسیده بود، این بار رنگ مدالش را طلایی کند.


شب گذشته و در جریان برگزاری رقابت های مردان مراسم اهدای مدال سپیده توکلی برگزار شد که او روی سکوی قهرمانی از تمام اعضای خانواده اش قدردانی کرد. مادر و پدر و همسر قهرمان دوومیدانی داخل سالن آسیا همراه او روی سکو حاضر شدند و با مدال طلای سپیده عکس یادگاری گرفتند.


حالا با ۲ مدالی که دختر همه فن حریف دوومیدانی ایران در مجموعه آفتاب انقلاب کسب کرد، می توان به مدال آوری او در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ هم امیدوار بود. به نظر می رسد هر چند دیر اما یک پدیده جدید در دوومیدانی زنان ایران ظهور کرده که در ۳ روز گذشته تمام نگاه ها را به خود جلب کرده است.

 

1281005

 

1281003

 

1281004

 

1281006

 

1281007

دیدگاه‌ها