کد خبر : 1502796 | 15 بهمن 1396 ساعت 21:55 | 172.1K بازدید | 0 دیدگاه

در دربی جنجالی کاتالونیا؛

وقتی حتی لیونل مسی هم درگیر شد! (عکس)

مطابق انتظارات، دربی ایالت کاتالونیا با حواشی فراوانی همراه بود و حتی لیونل مسی هم با دوست قدیمی خود درگیر شد.

وقتی حتی لیونل مسی هم درگیر شد! (عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گل جرارد پیکه و شادی جنجالی او، درگیری میان بازیکنان دو تیم در زمین شدت گرفت و در ابتدا ساموئل اومتیتی، مدافع بارسا با گارسیا درگیر شد که در نهایت با دخالت دیگر بازیکنان این غائله خاتمه یافت.

 

1281206

 

اما در ادامه لیونل مسی که در اواسط نیمه دوم وارد میدان شده بود نیز با ویکتور سانچس، دوست و همبازی قدیمی خود در آکادمی لاماسیا درگیر شد که این بحث لفظی در نهایت به درگیری فیزیکی مختصری نیز منجر شد تا در شبی که بارسلونا با گل دقایق پایانی جرارد پیکه از شکست فرار کرد، اتفاقات جنجالی فراوانی در زمین مسابقه رخ دهد. سانچس در ابتدا پیراهن لیونل مسی را کشیده و بعد از آن نیز ضربه ای به پای او زد.

پس از اینکه موقعیت از دست رفت، مسی به سراغ سانچس رفت و درگیری لفظی را با او آغاز کرد. سانچس نیز وارد درگیری شد و ابتدا با دست مسی را رو به عقب هل داد و درگیری فیزیکی مختصری بین دو طرف شکل گرفت. بحث لفظی این دو با پوشاندن دهان ادامه داشت و چند ثانیه ای نیز ادامه داشت تا در نهایت با ورود دیگر بازیکنان، خاتمه یافت.

 

جریان بازی در دقیق پایانی بسیار جنجالی شد و تقریبا در هر صحنه ای گروهی از بازیکنان دو تیم با یکدیگر گلاویز می شدند؛ اما شاید در این میان درگیر شدن لیونل مسی از همه جالب تر بود.

 

1281212

 

1281211

 

1281207

دیدگاه‌ها