کد خبر : 1502923 | 16 بهمن 1396 ساعت 13:15 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

ناکامی زوج افتخاری – توفیقی به چه دلیل است؟

لطفا پروژه جذب مهاجم خارجی را جاسوسی نکنید!

مدیران استقلال در هفته های گذشته اصرار زیادی دارند ناکامی خود در جذب مهاجم خارجی را به دست های پشت پرده ربط بدهند که البته بسیار بعید است چنین موضوعی صحت داشته است.

لطفا پروژه جذب مهاجم خارجی را جاسوسی نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران استقلال در روزهای گذشته تلاش زیادی کرده اند ناتوانی باشگاه در جذب مهاجم خارجی را به تماس هایی از ایران ارتباط بدهند که باعث شده آنها بترسند و از حضور در ایران انصراف بدهند.


پندار توفیقی امروز در جدیدترین مصاحبه خود در مورد ناتوانی باشگاه در جذب مهاجم خارجی گفته است: خیلی از این بازیکنان در دقیقه 90 عذرخواهی می‌کردند و جالب است دو نفر از ایجنت‌‌های این بازیکنان به تهران هم سفر کردند؛ اما در حالی که آنها از کشورهای دیگر آمده بودند و قرار بود بازیکنشان به تهران بیاید در دقیقه 90 اعلام کردند که بازیکنان از حضور در ایران منصرف شدند.


این صحبت هایی است که مشابه آن را در روزهای گذشته سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال به زبان آورده است که البته به هیچ عنوان به نظر نمی رسد درست باشد.


موضوع اول این است که استقلال در سال های گذشته بازیکنانی مثل جی لوید ساموئل با سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس را به استقلال آورده اند که از نظر رزومه بسیار شرایط بهتری از بازیکنان فعلی مورد نظر شفر دارند. 


نکته بعدی این است که هر سال بازیکنان خارجی زیادی وارد فوتبال ایران می شوند و هیچ مدیر برنامه ای نمی تواند برای آنها مشکل درست است و این که چرا مدیران باشگاه استقلال سعی دارند ناکامی در جذب مهاجم خارجی را به پروژه های جاسوسی ربط بدهند سوالی است که احتمالا فقط خودشان می توانند در مورد آن صحبت کنند.


آنچه مسلم است عدم توانایی باشگاه استقلال در جذب مهاجم خارجی بیشتر از هرچیز به ضعف و ناتوانی پندار توفیقی و افتخاری در مذاکره با آنها بر می گردد و بعید است موضوع تماس از داخل ایران تاثیر چندانی در ناکامی باشگاه استقلال داشته باشد.

دیدگاه‌ها