کد خبر : 1502946 | 16 بهمن 1396 ساعت 14:52 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر سیستم ما جواب داد و همه تیم خوب شدند؛

بوحمدان: امید ابراهیمی گفت آرام‌تر بازی کن

بازیکن تیم ذوب آهن می گوید که اولین مرتبه ای نبوده که قلعه نویی دست به تغییر سیستم زده و در این مسابقه هم تغییر سیستم به کمک آنها آمده است.

بوحمدان: امید ابراهیمی گفت آرام‌تر بازی کن

حمید بوحمدان هافبک تیم ذوب آهن در مورد پیروزی برابر استقلال تهران در بازی روز گذشته به "ورزش سه" گفت: بازی خیلی سختی بود و ما هم می دانستیم که بازی سختی در پیش داریم. فکر می کنم استقلال در بهترین شرایط به ما رسید. در نیمه اول ما بد بودیم ولی نیمه دوم بهتر شدیم و توانستیم در تمامی نقاط زمین بازی بهتری از آنها به نمایش بگذاریم.


بوحمدان در مورد تغییر سیستم توسط قلعه نویی و انتقالش به سمت چپ خط دفاعی عنوان کرد: قبلا هم این اتفاق افتاده بود ولی به نظرم این بازی شرایط خاص خودش را داشت. مربی تصمیم گرفت که تغییراتی بدهد و تغییر سیستم ما هم جواب داد و توانستیم روند بازی را کنترل کنیم و از همه نظر سر بودیم.


هافبک تدافعی تیم ذوب آهن که در نیمه دوم به خوبی موفق شد وریا غفوری را که نمایش فوق العاده ای در نیمه اول داشت، کنترل کند، در این خصوص توضیح داد: سوای اینکه من کمک کردم این بود که سیستم ما خیلی خوب شد و بچه ها با انگیزه تر شدند. به نظر من دلیل اصلی این بود که همه به برد فکر می کردیم و من هم کوچکترین کمک را کردم.


بوحمدان در مورد ورود زودتر بازیکنان ذوب آهن به زمین مسابقه و انجام کارهای کششی و صحبت کردن پیش از آغاز نیمه دوم و دلیل آن بیان کرد: ما هر بازی همینطوری هستیم و بزرگترهای تیم می آیند و صحبت می کنند و بچه ها را از لحاظ روحی و روانی کمک می کنند تا شرایط را هر طوری که هست بهتر کنیم. ما همیشه دو سه دقیقه قبل از شروع بازی می آییم و کشش می گیریم که بدنمان برای شروع نیمه دوم آماده شود.

 

بازیکن تیم ذوب آهن در مورد درگیری هایی که بین او و امید ابراهیمی در مقاطعی از بازی پیش آمد، افزود: معمولا درگیری در این گونه بازی ها طبیعی است؛ من هم بازی فیزیکی و درگیری انجام می دهم ولی خدا را شکر چیزی خاصی بین من و ابراهیمی رخ نداد نبود. فقط در یک صحنه امید ابراهیمی گفت که آرام تر بازی کن و من هم گفتم خطایی نکردم. یکی دو صحنه هم بود که گفتم من هم عمدی در کار نداشته ام ولی در مجموع این اتفاقات طبیعی است.

 

هافبک تدافعی تیم ذوب آهن در مورد روند خوب سبزپوشان و کسب 6 پیروزی پیاپی اضافه کرد: نیم فصل اول ما خیلی سختی کشیدیم و امتیازات زیای را از دست دادیم ولی حالا شرایط خوبی داریم و مطمئن باشید که همین روند را ادامه می دهیم. خوشحالی این برد هم تا قبل از تمرین امروز بود و الان فقط به فکر بازی سایپا و بردن این مسابقه هستیم.


بوحمدان در پایان در مورد چمن گفت: چمن خیلی خوب شده و 70 ، 80 درصد نسبت به قبل بهتر شده است. ما هنوز یک جلسه تمرین هم در این ورزشگاه نداشتیم و قطعا وقتی پا بخورد بهتر هم می شود.


هافبک مدافع تیم ذوب آهن در پایان در مورد هواداران حاضر در ورزشگاه بیان داشت: از تمام هواداران عزیزمان تشکر می کنم که هر چند تعدادشان در مقابل حریف ما زیاد نبود ولی ما را تنها نگذاشتند.

دیدگاه‌ها