کد خبر : 1502953 | 16 بهمن 1396 ساعت 15:46 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

برای قهرمانی دیر شده ولی تلاشمان را می‌کنیم؛

فخرالدینی: مجید حسینی باید اخراج می‌شد

میلاد فخرالدینی مدافع تیم ذوب آهن می گوید که حرکت مجید حسینی پنالتی بوده و به دلیل شدت خطا مدافع استقلال باید اخراج می شده است.

فخرالدینی: مجید حسینی باید اخراج می‌شد

میلاد فخرالدینی مدافع راست تیم فوتبال ذوب آهن در مورد کسب پیروزی 2 بر 1 برابر استقلال تهران و رسیدن به جایگاه دوم جدول رده بندی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی خیلی خوبی بود؛ مخصوصا نیمه دوم که فوتبال خوبی بازی کردیم و خدا را شکر که بازی را بردیم و توانستیم به روند خوب خود ادامه دهیم.


وی در مورد هدف این تیم در ادامه مسابقات عنوان کرد: برای قهرمانی سخت شده و پرسپولیس نیم فصل اول خیلی امتیاز جمع کرده ولی ناامید نیستیم. برای قهرمانی تلاش می کنیم ولی اگر نشد هم حداقل این است که تلاشمان را کردیم و حسرت نمی خوریم.


فخرالدینی در مورد شرایط خوب این تیم در نیم فصل دوم برخلاف نیم فصل اول بیان کرد: نیم فصل اول ذوب آهن یک سری بدشانسی ها داشته که نیم فصل دوم این اتفاق نیفتاده و نتایج خوبی گرفتیم؛ امیدوارم این نتایج و این روند تا پایان فصل هم ادامه داشته باشد.


مدافع راست تیم ذوب آهن در مورد بحث برانگیزترین صحنه بازی دیروز که استقلالی ها به شدت به آن معترض و معتقد بودند که پنالتی اعلام شده روی او صحیح نبوده است، توضیح داد: صحنه صد در صد پنالتی بود و مجید باید کارت قرمز می گرفت. بحث زدن توپ نیست. مثل این می ماند که وسط زمین توپ را بزنیم و بعد پای بازیکن را به شدت بزنیم. داور در صحنه پنالتی خطای شدید را گرفت و باید اخراج می کرد ولی خدا راشکر که پنالتی گرفته شد.


فخرالدینی در مورد بازی مقابل استقلال تهران و برخورد هواداران با او اظهار داشت: برای من فرقی نمی کند مقابل چه تیمی بازی می کنم و با هر تیمی قرارداد می بندم همه بازی ها را به یک چشم می بینم. ضمن اینکه بین من و هواداران استقلال همیشه رابطه خوبی وجود داشته است و روز گذشته هم جز تشویق چیزی از آنها ندیدم.

دیدگاه‌ها