کد خبر : 1503203 | 17 بهمن 1396 ساعت 16:42 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

همه پرسپولیسی‌های تیم قرمزپوش

دو بازیکن سپیدرود که سابقه حضور در پرسپولیس را دارند، این هفته مقابل استقلال به میدان می روند.

همه پرسپولیسی‌های تیم قرمزپوش

به گزارش "ورزش سه"، تیم سپیدرود رشت این هفته در حالی مهمان استقلال و شفر خواهد بود که علاوه بر سرمربی پرسپولیسی اش دو بازیکن در ترکیب خود دارد که پیش تر سابقه بازی در جمع سرخپوشان را دارند.


جالب است بدانید علی کریمی در دوران بازیگری 11 بار با پیراهن پرسپولیس، استیل آذین و تراکتورسازی مقابل استقلال به میدان رفته که حاصل آن 3 برد، 5 مساوی و 3 باخت است. کریمی 3 بار دروازه استقلال را باز کرده که 2 بار آن با پیراهن پرسپولیس و یک بار هم با پیراهن استیل آذین و آن ضربه پنالتی چیپ معروف در جام حذفی بوده است.


بهترین بازی جادوگر، دیدار جنجالی سال 79 بود که یک پنالتی گرفت و گل تساوی بخش سرخپوشان را وارد دروازه استقلال کرد. کریمی در دربی خاطره انگیز هت تریک ایمون زاید نیز 90 دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد.


رضا نورمحمدی و حسین کعبی نیز بازیکنانی هستند که در سالهای گذشته حضور در پرسپولیس را تجربه کرده اند. نورمحمدی در مقطعی حتی به کاپیتانی پرسپولیس رسید و حالا با پیراهن قرمز سپیدرود بار دیگر مقابل استقلال به میدان خواهد رفت.


محمد غلامی مهاجم سپیدرودی ها نیز سابقه حضور در استیل آذین که به زعم همه فوتبالی ها شعبه 2 پرسپولیسی محسوب می شد، را داراست و انگیزه های زیادی برای بازی مقابل استقلال دارد.

دیدگاه‌ها