کد خبر : 1503308 | 18 بهمن 1396 ساعت 09:46 | 79.5K بازدید | 0 دیدگاه

مثلث آتشین علیپور، تبریزی، شیمبا در صدر بهترین ها

ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ هفدهم(جدول)

با نزدیک شدن به هفته های پایانی لیگ هفدهم، مهاجم پرسپولیسی ها با تاثیر مثبت خود در بازی های این تیم، خود را به کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل نزدیک می کند.

ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ هفدهم(جدول)

به گزارش "ورزش سه"، تاثیرگذاری بازیکنان حاضر در صدر جدول ارزشمندترین ها در بازی های هفته های اخیر باعث شده تا نفرات حاضر در جدول ارزشمندترین ها رقابتی شانه به شانه با یکدیگر داشته باشند. در صدر این جدول نیز همانند هفته های اخیر سه مهاجم تیم های پرسپولیس و ذوب آهن و صنعت نفت آبادان حضور دارند. بازیکنانی که در هفته های مهم پایانی لیگ ممکن است با یکی، دو هفته افول جایگاه خود را از دست دهند. 


با بررسی ارزشمندترین بازیکنان لیگ هفدهم همراه "ورزش سه" باشید:


اول – علی علیپور، پرسپولیس – 18 امتیاز 


 

 

پس از حضور مهاجم اول سرخ پوشان در ترکیب اصلی این تیم و درخشش او در بازی های پرسپولیسی ها دیگر عادت کرده ایم او را در صدر این جدول ببینیم. علیپور که در بازی های اخیر پرسپولیسی ها توانسته با گل های خود مقدمات پیروزی تیمش را فراهم کند، تاکنون با 15 گل زده به عنوان آقای گل لیگ هفدهم خود را معرفی کرده است. او به غیر از گل های زده، 2 بار نیز اقدام به گلسازی کرده است و 1 پنالتی منجر به گل نیز به دست آورده است. 

 


دوم – مرتضی تبریزی، ذوب آهن – 14.5 امتیاز 


 

1280061

 

یکی از سه کاپیتان سبزپوشان در بازی های این فصل موفق شده نام خود را به عنوان یکی از عوامل ذوبی ها در نیم فصل دوم مطرح کند. هرچند تبریزی در بازی اخیر تیمش برابر استقلال نتوانست تاثیرگذار باشد؛ اما در هفته های منتهی به این بازی توانست گل های فراوانی برای تیمش به ثمر برساند. او تاکنون 10 بار برای تیمش گلزنی و 3 بار نیز گلسازی کرده است؛ ضمن اینکه 2 پنالتی نیز به دست آورده که 1 گل برای تیم اصفهانی به دنبال داشته است. 

 


دوم – لوسیانو پریرا، صنعت نفت – 14.5 امتیاز 


 

1234615

 

مهاجم برزیلی صنعت نفتی ها که شانه به شانه بازیکنان صدرنشین این جدول به پیش می رود بدون تردید یکی بهترین خارجی های این فصل فوتبال ایران بوده است. شیمبا که تاکنون 8 گل برای تیمش به ثمر رسانده است، در هفته اخیر با تنها گل خود توانست یک امتیاز مهم برای آبادانی ها به دست بیاورد. او با 4 پاس گل یکی از بهترین گلسازهای لیگ نیز محسوب می شود؛ ضمن اینکه 3 پنالتی نیز تاکنون به دست آورده که 2 گل برای طلایی پوشان به همراه داشته است. 


سوم – مهدی ترابی، سایپا – 12 امتیاز 


 

1247298

 

ملی پوش نارنجی پوشان یکی از کم نوسان ترین بازیکنان فوتبال ایران در سال های اخیر محسوب می شود. ترابی که علیرغم پیشنهادات فراوان باز هم در سایپا باقی ماند، این روزها برای این تیم می درخشد و با گل های خود امتیازات مهمی را در حساب این تیم وارد می کند. او تاکنون 7 گل برای علی دایی و یارانش به ثمر رسانده است؛ ضمن اینکه 4 بار با پاس های خود مقدمات گلزنی تیمش را فراهم کرده و 1 پنالتی منجر به گل نیز به دست آورده است. 

 


چهارم – محمد نزهتی، سپیدرود رشت – 11 امتیاز 


 

1196702

 

یکی از بهترین بازیکنان سپیدرود در لیگ برتر، مهاجم باتجربه این تیم است. نزهتی که به همراه ابراهیمی زوج خطرناکی در بازی های این تیم به وجود آورده است، در دیدار اخیر این تیم گلی حساس را به ثمر رساند تا تعداد گل های خود را به عدد 6 برساند. نزهتی در بازی هایی که برای تیمش به میدان رفته 2 پاس گل و 3 پنالتی منجر به گل نیز از خود به جا گذاشته است. 

 


پنجم – جاسم کرار، صنعت نفت – 10.5 امتیاز 

 

 

1280148


یکی دیگر از موفق ترین و باتجربه ترین خارجی های حاضر در فوتبال ایران نیز با پیراهن نفت آبادان به میدان می رود. کرار که نقشی کلیدی در بازی های این فصل تیمش داشت و با کمترین حاشیه در بازی های این تیم به میدان رفت، تاکنون موفق شده 6 بار گلزنی و 3 بار گلسازی کند؛ ضمن اینکه 2 پنالتی نیز برای صنعت به دست آورده که تنها یکی از آنها تبدیل به گل شد. 

 

 

 

1281668

1281666

1281664

1281667

1281665

1281663

 

 

توضیح جدول:


بازیکنان به ازای هر گل و پاس گل، یک امتیاز مثبت به دست می آورند. بازیکنانی که موفق به کسب پنالتی می شوند، در صورت گل شدن آن یک امتیاز و در صورت از دست رفتن آن نیز نیم امتیاز مثبت به دست می آورند.

دیدگاه‌ها