کد خبر : 1503338 | 18 بهمن 1396 ساعت 10:59 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

استریپل: هیچ وقت به توانایی قوچان نژاد شک نداشتم

موتور گلزنی گوچی بدموقع روشن شد

روزهای ناامید کننده گلزن ایرانی هیرنفین در شرایطی به پایان رسید که موتور گلزنی بهترین گلزن فصل قبل تیم هلندی بدموقعی روشن شد.

موتور گلزنی گوچی بدموقع روشن شد

به گزارش "ورزش سه"، رضا قوچان نژاد فصل قبل بهترین ستاره و گلزن هیرنفین در آردیویسه شناخته شد، مهاجمی که با گل های خود در مقطعی از فصل یکی از امیدهای اصلی آقای گلی هم بود؛ اما در نهایت به عنوان سومی رسید تا یکی از بهترین فصول خود در فوتبال اروپا را به ثبت برساند.


با این عملکرد گوچی به یکی از چهره های جذاب و محبوب اردوی هیرنفین تبدیل شد؛ تا جایی که بارها در تیم منتخب قرار گرفت. از همه مهم تر برنامه های تلویزیونی پربیننده ورزشی هلند نیز به سراغ این مهاجم ایرانی رفتند و برنامه های جذابی ترتیب دادند.


اما این فصل از رقابت ها برای گوچی چندان امیدوارکننده پیش نرفت؛ تا جایی که نمایش ضعیف این ستاره ایرانی باعث شد تا نه تنها هیرنفین روند پرفراز و نشیبی در نیم فصل نخست داشته باشد؛ بلکه قوچان نژاد نیز برای هفته های متوالی نیمکت نشین شود تا رقیب جوان تر این مهاجم یعنی هنک ورمان جای او را در ترکیب اصلی بگیرد.


در این بین قوچان نژاد که خود از افت فنی مطلع بود، در پی چشیدن طعم شیرین پدر شدن به یکباره اوج گرفت تا دوباره جایگاه خود را در ترکیب اصلی به دست بیاورد. به ثمر رساندن دو گل در سه هفته گذشته اثبات کننده این موضوع بود که موتور گلزنی های گوچی خیلی بدموقع روشن شد چون هیرنفین از شرایط مطلوبی برخوردار نیست و دیشب هم با وجود گلزنی ستاره ایرانی به زووله باخت.


با وجود این شکست اما شرایط گوچی در اردوی هیرنفین سوژه جالبی برای رسانه های منتسب به باشگاه و طرفداران بود تا از بازگشت دوباره ستاره گلزن خود شادمان باشند. نکته ای که یورگن استریپل سرمربی هیرنفین نیز به آن اشاره کرد و گفت: «من هیچ گاه به توانایی های شاگردانم از جمله قوچان نژاد شک نداشتم و خوشحالم او با پشت سر گذاشتن مشکلات روحی دوباره به فرم مطلوب خود بازگشته است. این خبر می تواند در بازگشت دوباره ما به روند مسابقات تاثیرگذار باشد».


قوچان نژاد در روزهایی به فرم مطلوب خود بازگشته است که آمادگی و گلزنی های او نه تنها برای طرفداران هیرنفین بلکه برای طرفداران این بازیکن در تیم ملی ایران هم مسرت بخش خواهد بود؛ چون گوچی این شانس را دارد تا در روزهایی که مهاجمان مد نظر کی روش همگی در اروپا خوش درخشیده و عنوان بهترین گلزنان باشگاه های خود را یدک می کشند، او در رقابت با آنها برای دریافت بلیت سفر به دومین جام جهانی متوالی کم نیاورد.

 

1281695

دیدگاه‌ها