کد خبر : 1503413 | 18 بهمن 1396 ساعت 14:48 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع تمام قد بارتومئو از حرکت جنجالی پیکه

مدیر بارسلونا در تماس با خاویر تباس، رئیس لالیگا از پیکه به خاطر شادی گل جنجالی اش برابر اسپانیول دفاع کرده است.

دفاع تمام قد بارتومئو از حرکت جنجالی پیکه

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه در هر سه بازی اخیر بارسا و اسپانیول که در دو هفته گذشته برگزار شده اند، سوژه شماره یک رسانه ها بود.

او بارها در ورزشگاه اسپانیول با توهین به خود و خانواده اش روبرو شد و در مصاحبه پس از بازی برگشت یک چهارم نهایی کوپا دل ری که با برتری 2-0 بارسا به اتمام رسید، از اسپانیول به عنوان تیمی متعلق به منطقه کورنیا و نه بارسلون یاد کرد. مصاحبه ای که با واکنش تند مدیران اسپانیول روبرو شد.

 

 

1281533

 

 

او پس از بازی این هفته بارسا در زمین اسپانیول که با تساوی 1-1 خاتمه یافت، زننده گل تساوی آبی اناری ها در دقیقه 82 بود و پس از گل، هواداران اسپانیول را دعوت به سکوت کرد. او پس از بازی بار دیگر تاکید کرد که اسپانیول با مالکان چینی اش، متعلق به شهر بارسلون نیست.

 

 

1281745

 

 

جوزپ ماریا بارتومئو در مصاحبه با موندودپورتیوو در مورد پیکه گفت:« از نظر من، شادی گل پیکه یک اتفاق عادی در فوتبال است. او به کسی توهین نکرد؛ ضمن اینکه چنین شادی گلی را قبلا از سوی بازیکن رقیب در نوکمپ هم دیده ایم(اشاره به شادی گل رائول در ال کلاسیکوی سال 1999). پیکه آخرین نفری نیست که چنین شادی گلی انجام می دهد.

اسپانیول و مالک چینی؟ به اعتقاد من نباید این اظهارنظر پیکه را خیلی بزرگ کرد. در همین اسپانیا تیم های زیادی هستند که مالکانی غیر اسپانیایی دارند یا در کشورهای دیگر اروپایی. این یک امر طبیعی در فوتبال امروز است و باید به آن عادت کرد.

پیکه متاسفانه با توهین های زشتی در ورزشگاه اسپانیول روبرو شد و ما توهین به هر بازیکنی در زمین فوتبال را محکوم می کنیم. در تماس با تباس نیز از پیکه دفاع کرده ام.»

 

لازم به ذکر است که پیکه به خاطر مصاحبه هایش و شادی گلی که انجام داد، ممکن است بین یک تا سه جلسه محروم شود.

 

دیدگاه‌ها