کد خبر : 1503464 | 18 بهمن 1396 ساعت 18:15 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

فرشاد فلاحت زاده :

داور در حد دربی تبریز نبود

مربی گسترش فولاد معتقد است امکانات و داشته های تیمش با تراکتورسازی قابل قیاس نیست.

داور در حد دربی تبریز نبود

به گزارش " ورزش سه " ،‌ فرشاد فلاحت‌زاده در نشست خبری بعد از شکست دو بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی، گفت: بازی خوب و سنگینی بود. تراکتورسازی یک تیم مردمی و دوست داشتنی است. توقع داشتم برای این بازی از یک داور بهتر استفاه می‌ کردند.


وی افزود: من چون باختیم این حرف را نمی ‌زنم، داوری می ‌توانست بهتر باشد، تراکتورسازی بعد از دو بازی خارج از خانه در تبریز به میدان می‌ رفت،‌ بضاعت ما همین است و متاسفانه نشد که برنده شویم، چند تن از بازیکنان تیم آسیب‌دیده هستند به همین خاطر از جوانان استفاده کردیم، ما حتی به تیم امیدمان هم بازیکن می ‌دهیم و آنها را برای این بازی گرفتیم که کمی خسته بودند و نتوانستند خواسته‌های ما را برآورده کنند.


مربی گسترش فولاد خاطر نشان کرد: در دقیقه 93-92 موقعیتی برای به تساوی کشیدن بازی داشتیم؛ اما این اتفاق نیفتاد. تراکتورسازی یک تیم مردمی است و هواداران اشتیاق زیادی دارند که در مسابقاتش این تیم برنده شود. امروز بعد از حضور حاتمی توان هجومی تراکتورسازی بیشتر شد و آنها توپ‌های زیادی از چپ و راست روی دروازه ریختند به همین خاطر یک مدافع وارد زمین کردیم تا با ضربات سر از این روند تراکتورسازی جلوگیری کند. متاسفانه روی یک غفلت گل اول را دریافت کردیم.


فلاحت‌زاده در ادامه یادآور شد: در صحنه پنالتی این مساله را از راه دور می‌دیدیم، داور می‌گفت صددرصد پنالتی درست بوده؛ اما فکر نمی‌کنم کسی این نوع اتفاقات را پنالتی اعلام کند. شوت از راه دور و در شرایطی که 8-7 بازیکن فضای دید را محدود کرد‌ند معمولا پنالتی گرفته نمی ‌شود . اگر بازیکن ما دید داشت با پا می ‌توانست توپ را دور کند. درنهایت به تراکتورسازی تبریک می ‌گویم. آنها تیم هم خانواده ما هستند، من آذری نیستم ولی تراکتورسازی را دوست دارم. ما و تراکتورسازی باید بالا بیاییم و حتی در سال‌های بعد قهرمان شویم. خوشحالم اگر امتیازی از دست دادیم مقابل تراکتورسازی بوده است. من در زمانی که فوتبال بازی می‌کردم مقابل این تیم همیشه کار برایم سخت بوده است.


فلاحت‌زاده در ادامه در خصوص داوری گفت: نوع سوت زدن و فشاری که هواداران روی داور آوردند تأثیرگذار بود. به هر حال با توجه به اینکه دو تیم آذری بودند احساس می ‌کنم که داور هم آذری بود، ممکن است باعث شود تا ذهنیت‌ها نسبت به این بازی عوض شود. اما متأسفانه در نیمه اول باید داور ۲ دقیقه و ۴۰ ثانیه وقت اضافه می‌گرفت؛ اما ۲ دقیقه اعلام کرد، حتی من با داور چهارم هم صحبت کردم؛ اما اتفاق خاصی نیفتاد، داور می‌توانست بیشتر در صحنه‌ها دقت کند و اگر فشار هواداران باعث نمی ‌شد ممکن بود تصمیمات خوبی بگیرد.


وی در ادامه تأکید کرد: ما در حال حاضر در بحث بازیکن با کمبود بازیکن مواجه هستیم، خیلی از بازیکنانمان را با توجه به مصدومیتی که داشتند در اختیار نداشتیم، سعی می ‌کنیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم اما برعکس تیم تراکتورسازی نفرات بسیار خوبی داشت. با توجه به اینکه سرمربی این تیم تازه به تراکتورسازی اضافه شده تغییرات زیادی در این تیم به وجود آورده است. ما سعی کردیم از تمام داشته‌هایمان استفاده کنیم، باید در ادامه با توجه به تعطیلاتی که پیش رو داریم تمرینات زیادی انجام دهیم تا ضعف‌هایمان برطرف شود، اگر نفرات آسیب‌دیده به تیم اضافه شود مطمئناً شرایطمان بهتر خواهد شد.


مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در ادامه گفت: با توجه به اینکه فشار لیگ بسیار است و ما بازیکنان کمی داریم خیلی به تیم فشار می‌آید و باعث می‌ شود در بعضی بازی‌ها و در دقایق پایانی افت کنیم اما تراکتورسازی واقعاً نیمکت خوبی داشت، همه بازیکنانش بازیکنان قدرتمندی بودند، شما نگاه کنید فرزاد حاتمی که یکی از مهاجمان خوب است و خیلی از بازیکنان هستند که نیمه دوم وارد زمین می‌شوند و روی نیمکت هستند و این نشان می‌دهد که تراکتورسازی نفرات خوبی دارد.


وی در ادامه گفت: اگر بازیکنانی مثل اسماعیل فرهادی در تیم حضور داشتند مطمئناً شرایط ما بهتر می ‌شد. ما سعی می‌ کنیم در ادامه حتی تاکتیکمان را عوض کنیم، تمرینات ویژه‌ای انجام می ‌دهیم تا هجومی‌تر بازی کنیم، مطمئن باشید اگر بازیکنان مصدوممان به تیم اضافه شوند شرایطمان بهتر خواهد شد تا شرمنده مردم و هوادارانمان نشویم.

دیدگاه‌ها