کد خبر : 1503866 | 20 بهمن 1396 ساعت 11:10 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی بلند‌پروازتر از کمپانی

شماره ی یک بسته نگه داشتن دروازه در تاریخ فوتبال ایران، بازهم نشان داد که اگر نبود مطمئنا استقلال نمی توانست دوباره اوج بگیرد.

به گزارش "ورزش سه" سید حسین حسینی تبدیل شده به آن مدل بازیکنانی که اینقدر در طول فصل خوب بوده اند که دیگر هرگز خوب بازی کردن شان به چشم نمی آید! هم تیمی و هوادار و فوتبال نویس در پیش فرض ستینگ شان گل نخوردن حسینی را تیک زده اند و رفته اند.


اما واقعیت این است که اگر استقلال موفق شد یک روز بی دردسر را مقابل سپیدرود پشت سر بگذارد همین پروازهای به موقع آقای کلین شیت بود. از همین جنس پرواز های مرد ۱۸۸ سانتی متری بالای سر سِد هادی کمپانی ۱۸۶ سانتی متری بود که مانع شد رشتی ها خود را بلافاصله جمع و جور کنند و جبران مافات نمایند. یا مهار و به کرنر فرستادن شوت ناگهانی میعاد یزدانی در دقیقه ۲۷ که خیلی آسان ترهایش را روبروی حسینی بفرما زد و گل خورد!
هادی موسوی زمانی لقب سِد هادی کمپانی را از سپیدرودی ها گرفت که هم در دفاع مستحکم بود و هم نقش غیرقابل انکاری در حملات سپیدرود و گل های به ثمر زده اش داشت و اگر نبود پروازهای به گل نشسته اش هرگز سپیدرود لیگ برتری نمی شد.


اما مدتی است که موسوی عملکردش تغییر کرده و هم در گل های خورده رده پایش محسوس است و هم اثری از او در پروازهای به ثمر نشسته دیده نمی شود.

 

 

عکس ها از محمدرضا عباسی و امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها