کد خبر : 1503945 | 20 بهمن 1396 ساعت 14:56 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

با انگیزه بالا به دیدار حریف رفتیم

حسن‌زاده: برد برابر نساجی را پیش‌بینی کرده بودم

مدیرعامل خونه به خونه بابل معتقد است این تیم آمادگی حضور در دیدار برابر نساجی را داشت و به همین دلیل توانست به یک پیروزی حساس دست پیدا کند.

حسن‌زاده: برد برابر نساجی را پیش‌بینی کرده بودم

 

به گزارش "ورزش سه"، قاسم حسن زاده که پیش از برگزاری دیدار خونه به خونه برابر نساجی مازندران نیز از اطمینان خود به پیروزی در این دیدار حساس می گفت، پس از برد برابر نساجی قائمشهر گفت: همان طور که پیش از این نیز گفته بودم بازی بسیار زیبایی را شاهد بودیم. مطمئن بودم می توانیم شاهد یکی از دیدنی ترین دیدارهای لیگ باشیم و خوشبختانه همین اتفاق هم افتاد و بازیکنان دو تیم هر چه داشتند را در زمین پیاده کردند.


او ادامه داد: تیم خونه به خونه برای این دیدار انگیزه بسیاری داشت و وقتی مجموعه تیم را می دیدم پیش بینی برد در دیدار برابر نساجی را داشتم که خداراشکر به واقعیت پیوست. با توجه به اینکه احتمالات زیادی روی برگزاری و یا به تعویق افتادن این بازی بود سعی کردیم آمادگی خود را در بهترین فرم حفظ کنیم تا در صورت برگزاری بازی، دچار مشکل نشویم و همه دیدند که بچه های ما با انگیزه و آمادگی فوق العاده پا به میدان گذاشتند.


مالک خونه به خونه ادامه داد: خوشبختانه از نظر تاکتیکی توانستیم هماهنگی بسیار بالایی از خود نشان دهیم و بازیکنان تیم با تمام وجود سعی کردند از هیچ فرصتی نگذرند تا یک برد شیرین و سه امتیاز حساس در راستای برنامه های مان به دست بیاورند.


حسن زاده در ادامه گفت: از تک تک هواداران تیم ممنونم که با حضور خود حال و هوای دیگری به بازی دادند. آنها با حضور جانانه در ورزشگاه و با فرهنگ بالای خود در تشویق تیم باعث شدند تا در دقایقی که بازی به نفع ما پیش نمی رفت بازهم توانستیم با حمایت هواداران بازی را به سود خود به پایان برسانیم.


او در پایان گفت: از همه عوامل برگزاری این بازی ممنونم. از یگان ویژه و همه دست اندرکاران این دیدار سپاسگزارم که با قدرت خود باعث شدند دیدار با نظم فوق العاده و به خوبی برگزار شود.

دیدگاه‌ها