کد خبر : 1504259 | 21 بهمن 1396 ساعت 19:17 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

اسپال 0 - 4 میلان؛ استمرار روزهای خوش با گتوزو

میلان موفق شد با 4 گل در خانه اسپال به برتری برسد.

اسپال 0 - 4 میلان؛ استمرار روزهای خوش با گتوزو


به گزارش "ورزش سه"، در ادامه روزهای شیرین روسونری تحت هدایت گتوزو، این تیم با درخشش کوترونه و دبل او، 0-4 اسپال را مغلوب کرد.

 

بازی با برتری میلان آغاز شد و این تیم در همان دقیقه 2 و روی ارسال سوسو صاحب فرصت شد که ضربه سر رومانیولی توسط سنگربان اسپال مهار شده اما در ریباند کوترونه با جایگیری مناسب گل اول را به ثمر رساند.

 

1282536

 

در ادامه اسپال برای زدن گل تساوی جلو کشید و در دقیقه 9 نیز فرصت مناسبی برای گلزنی داشت اما ضربه گرازی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 25 باز هم اسپال روی ارسال ویویانی صاحب موقعیت شد اما ضربه سر سالامون راهی به دروازه نیافت. در دقیقه 35 و با ضربه والی بوناونتورا، میلان می توانست اختلاف را 2 برابر کند اما مرت واکنش خوبی نشان داد.

 

1282538

 

در دقیقه 41 ضربه دیدنی ویویانی از روی یک موقعیت ایستگاهی به دیرک دروازه میلان برخورد کرد تا نیمه اول با برتری 0-1 روسونری به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم میلان بازی را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا و در 2 صحنه توسط چالهان اوغلو و کسیه صاحب فرصت شد اما مدافعان اسپال دروازه را نجات دادند. در دقیقه 62 این آنتوچی بود که می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

1282539

 

اما در دقیقه 65 باز هم کروترونه موفق شد روی ریباند و بعد از برخورد ضربه خودش به دیرک دروازه گل دوم را نیز به ثمر برساند.

 

حملات روسونری ادامه یافت و در دقیقه 75 این لوکاس بیلیا بود که با یک توپربایی حرفه ای و ضربه ای فنی زننده گل سوم میلان لقب گرفت.

 

اما میلان دست بردار نبود و در دقیقه 90 به گل چهارم هم دست یافت. روی پاس مونتولیوو، بورینی در محوطه صاحب فرصت شده و با ضربه ای تماشایی به گوشه دروازه گل چهارم را به ثمر رساند تا میلان با همین نتیجه اسپال نگون بخت را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها