کد خبر : 1504965 | 24 بهمن 1396 ساعت 19:08 | 40.5K بازدید | 0 دیدگاه

به همه بازیکنان‌مان نیاز داریم

پیروانی: کریمی از افتخارات پرسپولیس است

سرپرست پرسپولیسی ها پس از پایان دیدار این تیم برابر نسف قارشی به صحبت درباره بازی پرداخت.

پیروانی: کریمی از افتخارات پرسپولیس است

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی در رابطه با اولین بازی پرسپولیسی ها در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این پیروزی را به همه هواداران، خبرنگاران و مجموعه پرسپولیس تبریک می گویم. البته تیم ازبکی هم تیم خوبی بود اما ما هم پرسپولیس هستیم و در لیگ نشان داده شده توقع از ما بالا بوده و هست و خواهد بود. انشالله به همین ترتیب در بازی بعدی هم ظاهر شویم و بتوانیم تیم گران قیمت السد قطر را هم شکست دهیم.


او درباره حضور کمتر هواداران نسبت به بازی های دیگر گفت: وسط هفته بودن و بارش باران و اینکه شاید هواداران فکر کردند نسف تیم قدرتمندی نیست هواداران کمتری نسبت به قبل در ورزشگاه حضور یافتند ولی بهرحال حضور آنها همیشه برای ما مهم است. هواداران یار دوازدهم ما هستند که در بازی های مان از آنها استفاده می کنیم. با حضور آنها می توانیم نتایج بهتری کسب کنیم.


پیروانی درباره پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس به دلیل اینکه تیم بزرگی است احتیاج به بازیکنان بزرگ دارد. این تیم هم بازیکنان بزرگی دارد و اختلاف امتیاز آن با دیگر تیم ها نشان می دهد چه جایگاهی دارد. این تیم می تواند شگفتی ساز باشد. دیروز کسی پرسید ستاره روی پیراهن آمده که من گفتم این تیم پر از ستاره است. حضور این تعداد خبرنگار نشان می دهد پرسپولیس کارش را به خوبی انجام می دهد که برای پوشش بازی هایش به ورزشگاه می آیند.


او درباره وضعیت شجاع خلیل زاده گفت: ابروی شجاع شکاف خورد و او را به بیمارستان بردند تا ابروی او را بخیه بزنند.


سرپرست پرسپولیسی ها درباره علی کریمی نیز گفت: علی کریمی از افتخارات باشگاه پرسپولیس است. ما او را دوست داریم و انشالله موفق باشد.


او در رابطه با ادامه برنامه های پرسپولیس گفت: فردا یک بازی دوستانه داریم و پس فردا نیز تمرین تعطیل است اما از پس فردا نیز برنامه های خود را برای مقابله با السد آغاز می کنیم.


پیروانی درباره عدم حضور مسلمان در ترکیب پرسپولیس و ربط آن به عدم تمدید قرارداد توسط او گفت: شما اطلاع دارید که او نمی خواهد تمدید کند؟ اینکه بازیکنان پرسپولیس از دیگر تیم ها پیشنهاد دارند باعث افتخار است. ما به همه بازیکنان مان نیاز داریم و سعی خواهیم کرد آنها را در مجموعه نگه داریم. اینکه او چرا بازی نکرد نیز بحث فنی است و باید آن را از سرمربی تیم پرسید.

دیدگاه‌ها