کد خبر : 1505467 | 27 بهمن 1396 ساعت 14:14 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

نمی دانم چه کسانی باعث شدند به لیگ قهرمانان نرویم

عزتی: سختی کشیدیم تا به آسیا برسیم اما ...

کاپیتان نفتی ها می گوید مالکان جدید با برنامه‌ریزی و بررسی طلب‌های گذشته مشغول حل و فصل این موضوع هستند.

عزتی: سختی کشیدیم تا به آسیا برسیم اما ...

به گزارش "ورزش سه"، علی عزتی، کاپیتان نفتی ها که بعد از اتفاقات اخیر این باشگاه همچنان در جمع بازیکنان این تیم باقی ماند در گفتگویی درباره شرایط خود و تیمش به اظهارنظر پرداخت.


* شرایط نفت را چطور می‌بینید؟


 خدا را شکر از زمانی که مالکیت عوض شد شرایط تیم نفت روز به روز بهتر شد. مالک جدید با برنامه‌ریزی و بررسی طلب‌های گذشته مشغول حل و فصل این موضوع هستند تا مشکلات برطرف شود و برای فصل آینده دچار مشکل نشویم.


* خیلی‌ها می‌گویند نفت تیم پیری دارد، این را قبول دارید؟


 سن و سال در فوتبال به قولی خیلی‌ها یک عدد است، اگر شما به نفت نگاه کنید می‌بینید که بزرگترهای تیم هم خوب گل می‌زنند و هم عملکردشان هم سطح و در راستای جوان‌های تیم است. از دید من این موضوع اصلا اهمیت ندارد و یک عدد است.


* فکر می‌کنید نفت می‌تواند خودش را به میانه جدول نزدیک کند؟


 صددرصد. یکی از اهدافمان رفتن به سمت بالای جدول است. ما از اول فصل می‌گفتیم تیم‌مان خوب است و فقط شرایط مالکیت و رفت و آمدهای مربی باعث شد تمرکز بچه‌ها به هم بخورد و خدا را شکر که اکنون شرایطمان خوب است. همه در مجموعه نفت تلاش می‌کنند تا بحران‌های نتیجه‌گیری را رد کنیم و همه مکمل همدیگرند و مطمئنا همانطور که شاهد هستید رفته رفته اوضاع نفت در لیگ بهبود می‌یابد.


* باتوجه به اتفاقات سال گذشته، ترس این را ندارید که نفت دوباره دچار بحران شود؟


 نه، دیگر. ان‎شاءالله که هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد و نفت با همین روال خوب پیش برود. سال‌های گذشته چنین اتفاقاتی را نداشتیم و فقط سال پیش وقتی سهام تیم منتقل شد چنین مشکلاتی برای نفت ایجاد شد.


* با تماشای بازی‌های آسیایی و حضور تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا حسرت نبود تیم‌تان را نمی‌خورید؟


 واقعا، ما سال گذشته با شرایط سخت خیلی زحمت کشیدیم تا در آسیا حضور داشته باشیم و با قهرمانی در جام‌حذفی حتی در پلی‌آف هم نبودیم بلکه مستقیم در یکی از گروه‌ها قرار می‌گرفتیم اما نمی‌دانم واقعا چه کسانی باعث شدند که ما به آسیا نرویم. سال‌های آینده مشخص خواهد شد که چه اتفاقاتی امسال افتاده و حق حضورمان در آسیا را از ما گرفتند. ما هرچقدر که مشکل هم داشتیم حقمان بود که در این رقابت‌ها حضور داشته باشیم. ما در کشوری زندگی می‌کنیم که وقتی یک شهر یا یک فرد  و تیم دچار مشکل می‌شود همه دست به دست هم می‌دهند تا به او کمک کنند پس مطمئنا ما با کمک و یاری دیگران می‌توانستیم از مشکلات گذر کنیم همانطور که الان به ثباتی که باید دست پیدا کرده‌ایم.


* هفته بیست‌وچهارم دربی نفتی‌هاست آن بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟


 دربی نفتی‌ها مطمئنا بازی سختی است چون ما برای برد مقابل حریف حاضر خواهیم شد، ما نه فقط این بازی بلکه اکثر دیدارهایمان را به قصد پیروزی به میدان رفتیم که خب خدا را شکر تا الان باخت نداشتیم، هدفمان برد است. خیلی‌ها گفتند ما در اولین بازیمان اتوبوسی دفاع کردیم اما آقای افاضلی در سه روز اول حضورشان خیلی تاثیرگذار بودند و ما در اولین بازی با پرسپولیسی که تیم خوبی در لیگ‌برتر هستند بازی داشتیم و توانستیم یک امتیاز بگیریم.

دیدگاه‌ها