کد خبر : 1505837 | 29 بهمن 1396 ساعت 08:45 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

دو دربی در یک مسابقه برای فرار از سقوط!

تیم فوتبال شهرداری و ماشین سازی برگزار کننده یکی از دربی های فوتبال شهر تبریز خواهند بود؛ مسابقه ای که با حضور دو مربی سرخابی حساسیت ویژه تری پیدا می کند.

دو دربی در یک مسابقه برای فرار از سقوط!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ یک تیم ماشین سازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام از تیم شهرداری تبریز میزبانی خواهد کرد.


این دیدار علاوه بر اینکه مصاف دو تیم قدیمی شهر تبریز به شمار می رود، با حضور دو مربی استقلالی و پرسپولیسی حساسیت و هیجان ویژه تری نیز خواهد داشت. عباس آقایی بازیکن سال های گذشته پرسپولیس در این مسابقه باید شاگردانش را برابر بازیکنان سیروس دین محمدی هافبک سابق آبی پوشان وارد زمین کند.


البته در جدول رده بندی هیچ یک از این دو تیم شانسی برای صعود به رقابت های لیگ برتر ندارند ولی با توجه به نمایش های اخیر هر دو تیم که شرایط خود را در جدول بهبود بخشیده اند ، احتمال برگزاری یک بازی خوب بیشتر از تماشای یک بازی کسل کننده به نظر می رسد. ضمن اینکه کسب این سه امتیاز می تواند تاثیر بسیار زیادی در سرنوشت آنها برای سقوط یا عدم آن در پایان فصل داشته باشد.


ماشین سازی در پایان هفته 23 ام با کسب 27 امتیاز رتبه سیزدهم جدول رده بندی را در اختیار دارد و شاگردان سیروس دین محمدی که در نیم فصل اول شرایط بسیار بدی داشتند، با 24 امتیاز صعود خوبی را در جدول رده بندی داشته اند و در رتبه پانزدهم قرار دارند. 

 

شایان ذکر است که با توجه به نتایج ضعیف دو تیم راه آهن و صبای قم که می توان آنها را به عنوان دو سقوط کننده محتمل دانست، از میان تیم های ایرانجوان بوشهر، شهرداری تبریز، آلومینیوم اراک و ماشین سازی تبریز که به ترتیب 21، 24، 25 و 27 امتیاز دارند، یکی به عنوان سقوط کننده سوم معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها