کد خبر : 1505983 | 29 بهمن 1396 ساعت 17:03 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

کامبک بانوان روسی مقابل ایران؛

شکست بانوان ایرانی در ثانیه‌های پایانی

تیم ملی فوتسال ایران در دومین گام برابر روسیه با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته اولین دیدار دوستانه میان تیم ایران و روسیه در ورزشگاه شهید چمران برگزار شد و شاگردان مظفر موفق شدند با نتیجه 2 بر 1 میهمان خود را با گل های سارا شیربیگی و مهسا کمالی شکست دهند.


امروز طبق برنامه دومین دیدار دوستانه میان دو تیم با استقبال بیشتر هواداران برگزار شد و در شرایطی که نیمه اول این دیدار تدارکاتی با گل های آرزوصدقیانی و نسیمه غلامی با نتیجه 2 بر 2 خاتمه یافته بود، در پایان این بانوان روسی بودند که با پیروزی از زمین مسابقه خارج شدند.


در نیمه ی دوم شاگردان مظفر ابتدا از حریف خود پیش افتادند ولی در ثانیه های پایانی تیم فوتسال روسیه عملکرد بهتری از فوتسالیست های ملی پوش ایران داشت و موفق شد علاوه بر پاسخ گل دوم آرزو صدقیانی، به بازی بازگردد و با پیروزی این مسابقه تدارکاتی را خاتمه دهد.


در مجموع دو بازی دوستانه برابر روسیه محک بسیار خوبی برای شاگردان مظفر بود که در بازی های بسیار نزدیک یکی به سود ایران و یکی به سود روسیه خاتمه یافت.

 

1284269


قضاوت این دیدار بر عهده گلاره ناظمی، مریم پورجعفریان، فریبا کعبی، مهدیه رشیدی رنجبر و با نظارت طاهره کشتیرانی است و شیرین نصیری  هم نماینده بازی  بود.


لازم به توضیح است، پیش از آغاز بازی ۳۰ ثانیه سکوت به خاطر حادثه سقوط هواپیما انجام گرفت.


گفتنی است فریبا محمدیان، معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان، مازیار ناظمی ،دکتر احمدی،خانم فرهمند پور،خانم موسوی مهمانان وزارت ورزش، دکتر صوفی زاده این دیدار را از نزدیک نظاره کردند.

دیدگاه‌ها