کد خبر : 1506008 | 29 بهمن 1396 ساعت 18:27 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

در ضد حملات موفق بودیم؛

کلانتری: کیفیت تیم حریف اجازه بازی مالکانه نمی‌داد

علی کلانتری سرمربی تیم شهید سپاسی شیراز می گوید که برنامه ی آنها استفاده از ضدحملات بوده است.

کلانتری: کیفیت تیم حریف اجازه بازی مالکانه نمی‌داد

علی اصغر کلانتری سرمربی فجر شهید سپاسی بعد از برد پرگل مقابل آلومینیوم اراک به خبرنگاران گفت: ابتدا خدا را شاکرم که در یک روز سخت یاور ما بود و این برد را به همه هواداران تیم سپاسی در شیراز و اقصی نقاط کشور تبریک میگویم.


وی در خصوص بازی افزود: جایگاه تیم آلومینیوم در جدول با سبک بازی که ارائه میکنند بسیار متفاوت است و آقای بصیری که در زمره مربیان جوان کشور است به خوبی توانسته تیمش را هدایت نماید و انشالله در ادامه مسیر نیز موفق باشد.


وی ادامه داد: بازی بسیار سخت و پیچیده ای بود و حالت شطرنج گونه داشت  و تنها با جابجایی بازیکنان توانستیم  به این برد دست یابیم. بعد از گل اول در دقایق ابتدایی رویکرد ما به بازی ضدحمله ای تغییر کرد و توپ و میدان را در اختیار تیم حریف قرار دادیم و چشم به ضد حملات داشتیم چرا که با توجه به کیفیت تیم حریف امکان بازی مالکانه وجود نداشت و البته ما در ضد حملات موفق بودیم و این برد را به تمامی هواداران که در یک روز وسط هفته تنهایمان نگذاشتند  تقدیم میکنم.


وی در خصوص داوری افزود: قضاوت خوبی داشتند؛ علی رغم اینکه در چندین صحنه هر دوتیم اعتراض داشتیم ولی شاید اشتباه از ما باشد و امیدوارم موفق باشند.

 

احمدرضا برکت

دیدگاه‌ها