کد خبر : 1506668 | 02 اسفند 1396 ساعت 16:18 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ کس تمرکز نداشت

پنجعلی: پرسپولیس بد بود و باخت

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است شاگردان برانکو در مصاف با السد تمرکز لازم را نداشتند.

پنجعلی: پرسپولیس بد بود و باخت

به گزارش "ورزش سه"، محمد پنجعلی مدافع و کاپیتان اسبق پرسپولیس بعد از باخت سه بر یک این تیم مقابل السد به خبرنگار ما گفت: اولین و مهمترین نکته ای که از این بازی برداشت کردم عدم تمرکز بازیکنان بود. هیچ کس در حد و اندازه های خودش ظاهر نشد و انگار بازیکنان درون زمین آن هماهنگی همیشگی را نداشتند و سر درگم ظاهر شدند.


او ادامه داد: البته السد هم تیمی نبود که بتواند این کار را با ما کند و سه گل به پرسپولیسی بزند که در لیگ خودمان بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد. این اولین باری بود که در این فصل پرسپولیس سه گل دریافت می کرد و به هیچ عنوان آن انسجام همیشگی را در تیم نمی دیدیم.


پنجعلی با انتقاد از عملکرد همه بازیکنان تصریح کرد: ضریب اشتباهات بین بازیکنان بسیار زیاد بود. ما در هر سه خط با اشتباهات زیادی مواجه بودیم و ارتباط سالم بین هافبک ها و مدافعان برقرار نمی شد. البته منطقی این بود که ما در قطر بازی را ببندیم و در زمین حریف پرس کنیم و از ضد حملات استفاده کنیم. ما اهرم های لازم را نیز در اختیار داشتیم اما بهرحال این استراتژی را برانکو باید تعیین کند.


وی افزود: به نظرم ما می توانیم این تیم را در تهران شکست دهیم. در بازی رفت پرسپولیس آن روند همیشگی را نداشت، وگرنه السد تیمی نبود که اختلافش با ما در این حد باشد.


پیشکسوت پرسپولیس در مورد عدم کنترل ژاوی توسط هافبک های پرسپولیس گفت: ژاوی بازیکن با تجربه ای است که کنترل کردنش به این راحتی ها نیست. او سالها در سطح اول فوتبال دنیا بازی کرده و شما دیدید در این بازی هم 5 پاس تاثیرگذار داشت. به نظرم باید این بازیکن را با دفاع منطقه ای از کار می انداختیم؛ اما همانطور که گفتم پرسپولیس روز خوبی را در هیچکدام از خطوط سپری نکرد.


پنجعلی درباره بازی نکردن محسن مسلمان خاطرنشان کرد: خودم شخصا اعتقاد زیادی به سبک بازی مسلمان دارم و به نظرم او می تواند در این شرایط گره گشای تاکتیکی تیمش باشد. اینکه چرا برانکو او را بازی نمی دهد به تفکرات او بر می گردد و نمی توان گفت لجاجت یا سماجتی در کار است. هر مربی بالاخره اعتقاد خودش را دارد و نمی توان خرده گرفت.


او در پایان یادآور شد: خوشبختانه این باخت زمان مناسبی رخ داد و 4 هفته برای جبران این نتیجه فرصت داریم. بازیکنان با ریکاوری خوب می توانند روند خوب خودشان را پیش بگیرند. پرسپولیس دو بازی مهم در لیگ دارد تا بتواند قهرمانی اش را مسجل کند و بعد از آن با روحیه مضاعف می تواند به مصاف نماینده امارات رفته و زمینه صعودش از گروه را فراهم سازد.

دیدگاه‌ها