کد خبر : 1506790 | 03 اسفند 1396 ساعت 12:42 | 194.9K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر احتمالی معادلات در دپارتمان داوری؛ 

رئیس فیفا فغانی را داور دربی می کند؟

حضور جانی اینفانتینو، رئیس فیفا در ایران ممکن است باعث تغییر تیم داوری دربی شود.

رئیس فیفا فغانی را داور دربی می کند؟

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که موعود بنیادی فر داور جوان فوتبال ایران به عنوان گزینه اصلی دربی 86 شناخته می شود؛ اما بحث های جدی دپارتمان داوری در جریان است و احتمال دارد گزینه جدیدی مطرح شود.

 

بنابر آنچه که ورزش سه کسب خبر کرده است، باتوجه به حضور رئیس فیفا در ورزشگاه آزادی و تماشای دربی، این احتمال وجود دارد که دپارتمان داوری علیرضا فغانی و کمک هایش که قرار است در جام جهانی حضور داشته باشند را برای قضاوت در این دربی، به خط کند.

 

استدلال دپارتمان داوری این است که حضور فغانی در دربی و قضاوت در این بازی بزرگ می تواند شانس و نمره فغانی را برای حضور در بازی های مهم جام جهانی روسیه افزایش بدهد. اگرچه این استدلال مخالفانی نیز در دپارتمان داوری دارد اما ممکن است به همین دلیل، نام فغانی را به عنوان قاضی دربی پیش رو جلوتر از بازیکنان و کادرفنی ببینیم.

 

علیرضا فغانی 39 ساله، سابقه داوری در جام جهانی 2014 را دارد و در روسیه، دومین حضورش در جام های جهانی را تجربه خواهد کرد. البته این داور بین المللی فوتبال کشورمان، در مسابقات و رویدادهای بزرگ دیگری از جمله جام باشگاه های جهان، جام ملت های آسیا، جام کنفدراسیون ها و... نیز قضاوت داشته است.

 

موعود بنیادی فر هم داور 32 ساله فوتبال ایران است که از سال 90 در لیگ برتر قضاوت می کند و این فصل نیز در مسابقات زیر 16 سال آسیا حضور داشت و مسابقات مهم لیگ برتر از جمله پرسپولیس - گسترش را هم داوری کرده است.

دیدگاه‌ها