کد خبر : 1507361 | 05 اسفند 1396 ساعت 18:24 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

اسپانسر پول اردوی اسپانیا را می دهد

تارتار: مساوی مقابل تراکتور نتیجه بدی نیست

پارس جنوبی در هفته بیست و چهارم برابر تراکتورسازی به مساوی رسید تا با 38 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار بگیرد.

تارتار: مساوی مقابل تراکتور نتیجه بدی نیست

به گزارش " ورزش سه" پارس جنوبی در حالی که با یک گل از تراکتورسازی پیش بود در نهایت برد را با مساوی عوض کرد. مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی بعد از این بازی گفت:« با توجه به گل زودهنگامی که داشتیم ناخودآگاه عقب کشیدیم. در بین دو نیمه گفتم نباید عقب بازی کنیم، اگرچه تراکتورسازی تیم بسیار قدرتمندی است.»


او افزود:« ما امروز مقابل تیمی مساوی کردیم که واقعاً یکی از بهترین و قدرتمندترین تیم‌های ایران است و مهره‌های خوبی بهره می‌برد. آنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند و در هر دو بازی که در این رقابتها بازنده شده‌اند عملکرد خوبی داشته‌اند؛ اما با این حال من اعتقاد دارم قبل از اینکه بازی یک بر یک شود ما آن فرصت ایده‌آل گلزنی را به درستی استفاده می‌کردیم اکنون نتیجه پایانی چیز دیگری بود. اگرچه فکر نمی‌کنم کسب نتیجه مساوی مقابل تیم قدرتمندی مثل تراکتورسازی برای ما بد باشد.»


تارتار در پاسخ به این سوال که چرا تیمش بعد از زدن گل برتری رو به بازی تدافعی آورد گفت:« ما مجبور شدیم عقب بازی کنیم. یک موقع شما را مجبور می‌کنند و یک موقع شرایط اینطور پیش می‌رود. من در این مورد به بازیکنانم تأکید کردم با آمدن فرزاد حاتمی در خط حمله تراکتورسازی شما هرگز عقب نکشید اما شرایط بازی اینطور پیش رفت. تراکتورسازی واقعاً هافبک‌های خیلی قوی دارد و بازیکنانش باتجربه هستند و شما نمی‌توانید تجربه آنان را با بازیکنان پارس جنوبی مقایسه کنید. بازیکنان ما ناخودآگاه عقب کشیدند. من در اینجا لازم می‌دانم دست تک‌تک هواداران را که در این هوای بارانی به ورزشگاه آمدند را بفشارم و به آنها خسته نباشید بگویم.

 

امیدوارم در پایان فصل مقامی کسب کنیم که دل هواداران شاد شود.» سرمربی پارس در انتها به اردوی این تیم در اسپانیا اشاره کرده و گفت:« برگزاری چنین اردوهایی برای هر تیمی لازم است؛ از لحاظ آب و هوایی این اردو می‌تواند به نفع ما باشد و شما می‌توانید در این مورد اطلاعاتی کسب کنید. ما اول فصل هم در ارمنستان اردویی داشتیم که خیلی به سود تیم بود. قطعاً اردوی خارج از کشور برای هر بازیکنی لازم است تا شرایط جدیدی را تجربه کند. از نظر مالی این اردو به ضرر ما نخواهد بود چرا که اسپانسر قرار است پول این اردو را تأمین کند. اگرچه من لازم می‌دانم از مسئولان باشگاه تشکر کنم که پرداختی به بازیکنان و کادر فنی داشتند و انشاءالله اردوی اسپانیا به ما کمک زیادی خواهد کرد. برگزاری چنین اردوهایی شخصیت تیم را بالا می‌برد.»

دیدگاه‌ها