کد خبر : 1507700 | 06 اسفند 1396 ساعت 19:26 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

نیکخواه بهرامی: امروز، روز آشتی مردم با بسکتبال بود

کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: مثل بازی با قزاقستان ما سعی کردیم بسکتبال خودمان را ثبات بازی کنیم و می دانستیم هر چه جلوتر برویم، اختلاف بیشتر خواهد شد.

نیکخواه بهرامی: امروز، روز آشتی مردم با بسکتبال بود

به گزارش "ورزش سه"، صمد نیکخواه بهرامی بعد از برتری تیم ملی بسکتبال ایران مقابل عراق اظهار داشت: بازی اول که ما باخته بودیم، فقط یک اتفاق بود. ما در این بازی خیلی آماده بودیم. البته عراق طوری بازی می کرد که بسکتبال را خراب می کرد. آنها تمام بازی را دفاع جاگیری می کردند که در بسکتبال یک عقب نشینی محسوب می شود. بسکتبال قشنگی را بازی نکردند؛ با اینکه ما دوست داشتیم جلوی تماشاگران خودی بسکتبال بهتری را ببینیم. البته آنها چاره ای هم نداشتند و برای رسیدن به پیروزی این کار را کرده بودند.


وی افزود: ما هم در دفاع و هم در حمله بهتر بودیم. تماشاگران هم امروز خیلی کمک کردند. می توانم بگویم بعد از 10، 15 سال برای اولین بار است که می بینم تماشاگران با این شور و شوق در سالن حاضر بودند و به ما کمک کردند.


کاپیتان تیم ملی بسکتبال تصریح کرد: آنها ریسک می کردند و بدون قاعده بسکتبال بازی می کردند. شاید به خاطر همین بود که در 2 کوارتر اول به ما نزدیک بودند اما در ادامه توانستیم اختلاف را بیشتر کنیم. مثل بازی با قزاقستان ما سعی کردیم بسکتبال خودمان را ثبات بازی کنیم و می دانستیم هر چه جلوتر برویم، اختلاف بیشتر خواهد شد.


نیکخواه بهرامی در پایان در پاسخ به سوال "ورزش سه" مبنی بر اینکه حضور پرشور خانواده ها چقدر در این پیروزی تاثیرگذار بود، گفت: خیلی خیلی بابت این اتفاق خوشحالم. به خانم ها خیر مقدم می گویم و فکر می کنم این می تواند یک درس بزرگ برای ما باشد که خانم ها هم می توانند در کنار آقایان حامی تیم ملی باشند. امروز روز آشتی مردم با بسکتبال بود.

 

نیما افلاکی

دیدگاه‌ها