کد خبر : 1507885 | 07 اسفند 1396 ساعت 16:32 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

جشن 6 هزار نفری در آزادی؛

چند پیروزی در یک روز برای بسکتبال (عکس)

برد مقتدرانه، بالا رفتن شانس صعود به جام جهانی و حضور خانواده ها در ورزشگاه تمام اتفاقاتی خوب بود که تنها در یک روز برای بسکتبال ایران رخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم  ملی بسکتبال ایران موفق شد با نتیجه 83 بر 53 مقابل عراق به پیروزی برسد تا اتفاقات بسیار خوبی را تنها در یک روز رقم بزند. روزهای آخر ریاست محمود مشحون در راس فدراسیون بسکتبال با اختلاف نظر و تنش های شدیدی همراه بود که چند پارچگی بین اهالی این رشته موج می زد. برخی ستاره ها به دلایل گوناگونی از تیم ملی کنار گذاشته شده بودند و عده ای دیگر اعتراضاتی مکرر داشتند. روز گذشته تیم ملی با ترکیب کامل و تمام ستاره ها یک بار دیگر در زمین مقابل تماشاگران خودی حاضر شد تا تیم قدرتمند ایران یک بار دیگر قدرتنمایی کند.


مساله دیگر حضور خانواده ها در ورزشگاه آزادی بود که بالاخره بعد از مدت هایی طولانی پای بانوان هم به ورزشگاه ها باز شد. تالار بسکتبال آزادی با حضور بانوان پر شد تا شور زیادی به بازی های داخلی ایران در رویدادهای بین المللی بازگردد. یک بازی بسیار هماهنگ و مقتدرانه از ایران مقابل چشمان تماشاگران خانم و آقایی که خود را به آزادی رسانده بودند جذابیت های این بازی و در مجموع بسکتبال را بیشتر از همیشه کرد.

 

 

 


عکس ها: اشکان مهریار

دیدگاه‌ها