کد خبر : 1508181 | 09 اسفند 1396 ساعت 01:02 | 40K بازدید | 0 دیدگاه

نوساناتی که تمام نمی شوند

بازگشت نگرانی و یاس به هواداران رئال

رئال پس از 5 برد متوالی امشب در زمین اسپانیول مغلوب شد.

بازگشت نگرانی و یاس به هواداران رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال پس از تساوی در زمین لوانته، روی دور برد قرار گرفته بود و با احتساب پیروزی بر پی اس جی در لیگ قهرمانان، امشب به دنبال ششمین برد متوالی خود بود اما در نهایت شکست خورد.

 

رئال نیم فصل دوم را با برتری 7-1 برابر دپورتیوو آغاز کرد و سپس 1-4 والنسیا را شکست داد. کهکشانی ها سپس برابر لوانته متوقف شدند ولی در ادامه توانستند بر سوسیداد، پی اس جی، بتیس، لگانس  و آلاوس پیروز شوند اما نوار بردهای رئال امشب در زمین اسپانیول پاره شد.

 

 

1286530

 

 

رئال بدون رونالدو، کاسیمیرو، کارواخال، کروس، مودریچ و مارسلو، هیچ نشانی از روزهای پرفروغ خود نداشت و زیدان با ترکیب متفاوتی که امشب به زمین فرستاده بود، ره به جایی نبرد. اشرف و یورنته تازه واردهای ترکیب امروز رئال بودند و نتوانستند تاثیرگذاری کارواخال و کاسیمیرو را داشته باشند.

 

در خط حمله نیز بیل نتوانست جای خالی رونالدو را پر کند. ایسکو هم در میان تعجب، امشب دور از انتظار ظاهر شد تا نوسان رئال در لالیگا ادامه دار باشد. بازی بعدی رئال برابر ختافه است و سپس بازی برگشت با پی اس جی در پاریس از راه خواهد رسید. رئال برای اینکه با روحیه به مصاف تیم پاریسی برود، به یک پیروزی خوب برابر ختافه نیاز مبرم دارد.

دیدگاه‌ها