کد خبر : 1508236 | 09 اسفند 1396 ساعت 11:00 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال بازیکنان باکیفیت فراوانی دارد

نصرتی: برانکو بهترین مربی دهه اخیر پرسپولیس است

مدافع سابق تیم پرسپولیس معتقد است که برانکو موفق‌ترین مربی یک دهه اخیر پرسپولیس بوده و شفر هم با بازیکنان با کیفیتی که در اختیار داشته ، استقلال را متحول کرده است .

نصرتی: برانکو بهترین مربی دهه اخیر پرسپولیس است

به گزارش " ورزش سه " محمد نصرتی در خصوص شرایط شهرآورد 86 و وضعیت دو تیم گفت : بنده اول از همه دوست دارم یک دربی با کیفیت ببینم که تماشاگر پسند و جذاب باشد و می‌تواند هم‌چنین شود . چون حساسیت ویژه‌ای برای قهرمانی وجود ندارد و دو تیم در کورس قهرمانی نیستند و اگر پرسپولیس این بازی هم از دست بدهد قهرمان می‌شود. خواسته من و هواداران این است که بازی جذاب بشود و اگر دو تیم احتیاط را کنار بگذارند ، همین هم خواهد شد .

 

  • در مقایسه بین شفر و برانکو ، کدام مربی را بهتر می‌دانید ؟


برانکو که خیلی موفق بوده و به نظرم موفق‌ترین مربی دهه اخیر پرسپولیس است . شفر هم در این مدت مربی موفقی در استقلال بوده است و در لیگ هم موفق عمل کرد و هفته قبل توانست الهلال را شکست دهد . از نظر بنده استقلال بازیکنان با کیفیت زیادی دارد که قبلا نمی‌توانستند از آن‌ها بازی بگیرند و حالا شفر از بازیکنان به نحو احسن استفاده می‌کند .

 

 

  • به نظر شما آیا دربی 86 پرگل خواهد شد ؟


امیدوارم که همینطور بشود و بازی جذابی شاهد باشیم.

 

 

  • اگر بخواهید از ترکیب استقلال و پرسپولیس یک بازیکن ویژه انتخاب کنید ، نظرتان را کدام بازیکن جلب می‌کند ؟


از پرسپولیس وحید امیری خیلی بازیکن خوبی است و بدون مشکل کار خود را پیش می‌برد و از استقلال هم داریوش شجاعیان و مامه تیام که به تازگی وارد ترکیب این تیم شده است .

 

 

  • به نظرتان بازیکن کلیدی در ترکیب دو تیم ، کدام فرد است ؟


در این بازی تمام بازیکنان می‌توانند نقش کلیدی داشته باشند و اگر اعتماد به نفس خود را حفظ کنند و با آرامش به بازی ادامه دهند ، در ترکیب تیم خود تاثیرگذار خواهند بود .

 

 

  • به نظرتان فغانی انتخاب خوبی برای قضاوت در دربی بود  ؟


علیرضا فغانی بهترین داور ایران است ؛ ولی می‌شد داوران دیگر هم گزینه باشند . داورانی مثل پیام حیدری که یکی از بهترین داورهای ایران است و پتانسیل پیشرفت در آسیا هم دارد . ای کاش کمیته داوران به افراد دیگر هم فرصت می‌داد .

دیدگاه‌ها